  • 1. Data: 2011-12-19 08:52:21
    Temat: Wrocław - Warszawa (a w zasadzie Kluczbork - Warszawa) jaka trasa?
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    Witam,
    rzadko latam DK8 - a jak mam tamtędy jechać to mnie trzęsie. W środę o
    8:00-9:00 muszę być w Warszawie (o 9:30 muszę być na al. Stanów Zj., ale
    jak bym przyjechał koło 8:00 to najpierw podjechałbym na ul. Prostą).
    Jakich korków spodziewać się w samej Warszawie (większych niż we Wro?),
    ile czasu jedzie się z Wrocławia do Warszawy i jaką trasę wybrać (będę
    ruszał spod Kluczborka, planowałem jechać na Wieluń i dalej DK8 bo innej
    drogi nie znam, ale jak znacie jakąś alternatywę to chętnie jej użyję.
    No i pytanie do Warszawiaków - ile czasu będę jechał z ul. Prostej na al
    Stanów Zj. - ok. 9 rano?

  • 2. Data: 2011-12-19 09:36:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lukasz" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >Prostą). Jakich korków spodziewać się w samej Warszawie (większych
    >niż we Wro?), ile czasu jedzie się z Wrocławia do Warszawy i jaką

    W normalnych warunkach jakies 3,5-4,5h, zalezy jak odwaga, warunki i
    CB pozwola,
    tablica-tablica, wiec dodaj korki w miastach.

    >ruszał spod Kluczborka, planowałem jechać na Wieluń i dalej DK8 bo
    >innej drogi nie znam, ale jak znacie jakąś alternatywę to chętnie jej
    >użyję.

    Ale teraz warunki nie sa normalne. Od Piotrkowa do Warszawy gierkowka
    w przebudowie - nie wiem jak teraz, ale latem srednia 40-50 km/h. Plus
    jakies nienormalne korki do Piotrkowa - ale mam nadzieje ze bladym
    switem nie bedzie problemow.
    Plus zima, wiec spieszyc sie nie nalezy.

    Alternatywna trasa 1 - Ostrzeszow-Leczyca, alternatywa 2 - za
    Piotrkowem uciekac oplotkami w kierunku
    Skierniewice-Zyrardow-Grodzisk, a kiedy - to przez CB ustalic, a
    mozesz tez pojechac przez opoczno-Grojec.
    Wybrac chyba po miejscu docelowym.

    Wroclaw czy Kluczbork ? Bo z wrocka to sugerowalbym alternatywe 4 -
    samolot.

    J.

  • 3. Data: 2011-12-19 10:54:54
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-19 07:52:21 +0000, Lukasz <w...@b...net.pl> said:

    > Witam,
    > rzadko latam DK8 - a jak mam tamtędy jechać to mnie trzęsie.

    <http://maps.google.com/maps?saddr=Kluczbork,+Poland
    &daddr=51.09248,19.9764+to:Warsaw,+Poland&hl=en&ll=5
    0.903033,19.973145&spn=4.9615,10.810547&sll=51.60101
    5,19.61515&sspn=2.443098,5.405273&geocode=Fb7GCQMdVv
    wVASkDoI6T32AQRzHsudSFuiFrPg%3BFQCcCwMd0NAwASmpaJrzY
    ecZRzHGGDJXHMGVBQ%3BFSz2HAMdBZ9AASkBn4aaZsweRzH80-qI
    Kr7wcg&vpsrc=6&mra=dpe&mrsp=1&sz=8&via=1&t=m&z=7>

    jest pewna alternatywa - jeśłi masz CB, to śmiało.

    > W środę o 8:00-9:00 muszę być w Warszawie

    Godzinę musisz na wjazd do DC policzyć.
    To wstać musisz dość wcześnie.
    :-)

    > No i pytanie do Warszawiaków - ile czasu będę jechał z ul. Prostej na
    > al Stanów Zj. - ok. 9 rano?

    To zależy od korków.
    Teoria mówi o kwadransie, ale bez ruchu. ;-) A w porze porannych
    korków? I 40 minut nie będzie niczym dziwnym...

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2011-12-19 11:08:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-19, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    > Godzinę musisz na wjazd do DC policzyć.
    > To wstać musisz dość wcześnie.
    >:-)

    Jest sens sie klasc? ;-)

    > To zależy od korków.
    > Teoria mówi o kwadransie, ale bez ruchu. ;-) A w porze porannych
    > korków? I 40 minut nie będzie niczym dziwnym...

    A i to jak sie nic nie wydarzy ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2011-12-19 12:59:18
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2011-12-19 09:36, J.F pisze:
    > Wroclaw czy Kluczbork ? Bo z wrocka to sugerowalbym alternatywe 4 -
    > samolot.

    okolice Kluczborka, pytałem o Wrocław bo czas dojazdu podobny (muszę
    pobłądzić po wioskach i się obudzić ;)

    Lukasz

  • 6. Data: 2011-12-19 13:01:04
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2011-12-19 10:54, Bydlę pisze:

> [...]
    Kr7wcg&vpsrc=6&mra=dpe&mrsp=1&sz=8&via=1&t=m&z=7>
    > jest pewna alternatywa - jeśłi masz CB, to śmiało.

    i chyba ją wybiorę

    > Godzinę musisz na wjazd do DC policzyć.
    > To wstać musisz dość wcześnie.
    > :-)

    tyle to już wiem ;)

    > To zależy od korków.
    > Teoria mówi o kwadransie, ale bez ruchu. ;-) A w porze porannych korków?
    > I 40 minut nie będzie niczym dziwnym...

    ok, czyli przyjmę 1/2h, jak się spóźnię troszkę to nic się nie stanie

    Lukasz

  • 7. Data: 2011-12-19 13:02:32
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2011-12-19 11:08, AZ pisze:

    > Jest sens sie klasc? ;-)

    żeby dotrwać do późniejszego popołudnia - jak najbardziej jest sens (jak
    bym miał jeździć do popołudnia to bym wyjechał dzień wcześniej, ale będę
    siedział na miejscu więc nie muszę być super wypoczęty...

    Lukasz

  • 8. Data: 2011-12-19 13:04:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-19, Lukasz <w...@b...net.pl> wrote:

    > ok, czyli przyjmę 1/2h, jak się spóźnię troszkę to nic się nie stanie

    Pamietaj tylko ze jedyny wyjazd z Prostej to przez Zelazna a pozniej
    Zlota, Chmielna albo Aleje Jerozolimskie wiec 1/2h moze byc troszke
    malawo jak na przebijanie sie Alejami od Zelaznej do mostu
    Poniatowskiego.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2011-12-19 13:43:49
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2011-12-19 19:12, AZ pisze:

    > W sumie mozna :-) "Pod prad" powinno byc luzniej.

    i tak nie wiem o czym do mnie rozmawiacie bo w Warszawie bywam
    sporadycznie :) tak czy inaczej pod prądem to ja tylko kable podłączam,
    autem to wolę jeździć w dobrym kierunku
    Niestety coś zapowiadają śnieg na mój wyjazd... niestety to pierwszy
    śnieg oznaczający paraliż a nie drugi śnieg oznaczający (dla
    niedzielnych kierowców) "nie wyjeżdżam z domu" (dzięki czemu korków nie
    ma tak dużych choć wszyscy niemiłosiernie się wloką :) )

    Lukasz

  • 10. Data: 2011-12-19 13:46:32
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2011-12-19 18:29, Bydlę pisze:
    > Ładnych parę lat temu miałem dojechać z Katowic do DC na Aleje
    > Jerozolimskie w okolice Bluecity. Na 10 rano w niedzielę.
    > Kolega z DC mówi - o szóstej ruszysz, dojedziesz z zapasem. I tak było.
    > Dojechałem o 9.30.
    > Po jakimś miesiącu identyczna trasa, ale w poniedziałek. Kolega radzi: o
    > piątej to może być za późno, weź coś na zapas.
    > Ruszyłem o 5. Na miejscu byłem o 9.45...

    na Prostą to jadę przy okazji więc wyjadę tak aby po 8:00 być na Prostej
    - jak będzie mi się jazda przedłużać to skieruję się do miejsca
    docelowego - na St Zjednoczonych (taki przynajmniej mam plan)

    > Ktoś radził samolot - to może mieć sens.
    > ;-)))

    no niestety nie, z resztą NTG :P

    Lukasz