  • 1. Data: 2015-11-14 10:17:21
    Temat: Wrocław-Modlin - jak?
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W czwartek ok. 18:00 muszę być w Modlinie - którędy jechać od Wrocławia?
    Google mówią o standardowej mojej trasie do wawy - czyli S8-Łódź-A2, ale
    przez Piotrków pokazuje 35km dalej, a czas przejazdu ten sam - biorąc
    pod uwagę przekraczanie przeze mnie prędkości na S i A może być tamtędy
    szybciej?
    ile brakuje s8 między Łodzią a Warszawą?
    czy po drodze napotkam korki i czy z Warszawy w stronę Modlina wyskoczę
    bez korków (jadąc od A2 odbijam na Modlin przed Warszawą, a ten wlot s8
    wygląda jakby trzeba było odstać w centrum Wawy...)
    W zasadzie trasę S8/A2 lubię, ale dużo czasu marnuje się w samej Łodzi

    Łukasz

  • 2. Data: 2015-11-14 10:57:57
    Temat: Re: Wrocław-Modlin - jak?
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14.11.2015 o 10:17, ddddddddd pisze:
> [...]
    > szybciej?
    > ile brakuje s8 między Łodzią a Warszawą?

    Nic nie brakuje, w sensie, że dwupasmówkę masz cały czas, acz nie zawsze
    ekspresową.

  • 3. Data: 2015-11-14 11:26:14
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2015 o 10:17 ddddddddd <d...@f...pl> pisze:

    > W zasadzie trasę S8/A2 lubię, ale dużo czasu marnuje się w samej Łodzi

    Jak byś jechał A2 to zjedź na węźle Grodzisk, kierunek Błonie. Z Błonia na
    Leszno (jest objazd, ale krótki i bez postojów) i dalej na Nowy Dwór,
    Modlin.

    Z Wrocławia szybciej się jedzie S8,S14,A2 - ale to kawałek przez Łódź i
    zależy mocno od pory dnia.
    Eskami i A2 spokojnie nadrobisz i jeszcze zostanie to co stracisz w Łodzi.

    TG

  • 4. Data: 2015-11-14 12:15:10
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-11-14 11:26, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Jak byś jechał A2 to zjedź na węźle Grodzisk, kierunek Błonie. Z Błonia
    > na Leszno (jest objazd, ale krótki i bez postojów) i dalej na Nowy Dwór,
    > Modlin.

    Dokladnie tak

    > Z Wrocławia szybciej się jedzie S8,S14,A2 - ale to kawałek przez Łódź i
    > zależy mocno od pory dnia.

    Mozna objechac Lodz przez Konstantynow/Aleksandrow/Zgierz choc jadac po
    raz pierwszy trzeba byc uwaznym i warto miec CB na ew. rozpytanie. Od
    Zgierza DW702 dojezdza sie do A2 wezlem Zgierz i nie ryzykuje sie
    przejazdu przez Lodz czy jakiegos ewentualnego korka w strone wezla
    autostradowego w Strykowie. To wszystko jedynie kosztem oplaty za
    przejazd krotkim odcinkiem A2 bodajze 1,60 czy cos takiego ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2015-11-14 13:20:59
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 2015-11-14 o 12:15, elmer radi radisson pisze:

> [...]
    > autostradowego w Strykowie. To wszystko jedynie kosztem oplaty za
    > przejazd krotkim odcinkiem A2 bodajze 1,60 czy cos takiego ;)

    czyli mimo że dk8 jest 2-pasmowa to szybciej będzie przez A2?
    jeździłem przez Łódź tylko się teraz tego obawiam, bo w Łodzi będę ok.
    16:00... objazdem też raz jechałem ale w porównaniu do przelotu przez
    Łódź czasowo było podobnie (gdy w Łodzi korków nie było)

    Łukasz

  • 6. Data: 2015-11-14 13:30:47
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2015 o 13:20 ddddddddd <d...@f...pl> pisze:

    > jeździłem przez Łódź tylko się teraz tego obawiam, bo w Łodzi będę ok.
    > 16:00... objazdem też raz jechałem ale w porównaniu do przelotu przez
    > Łódź czasowo było podobnie (gdy w Łodzi korków nie było)

    Ja w Łodzi nigdy nie byłem o 16-tej, zazwyczaj 19-nasta lub później.
    Dojazd z S14 do A2 zajmuje wtedy 15-20min. Ostatnio jechałem w środę
    (11.11.2015) i cała Łódź zajęła mi mniej niż 10 min.

    TG

  • 7. Data: 2015-11-14 14:23:20
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-11-14 13:20, ddddddddd wrote:

    > czyli mimo że dk8 jest 2-pasmowa to szybciej będzie przez A2?

    spory kawalek przed Warszawa z S8 robi sie kawal starej jeszcze
    nieprzebudowanej DK8 ktora jedzie sie malo komfortowo, wolniej
    niz A2 i z duza iloscia ruchu lokalnego wymienianego na kolejnych
    swiatlach. Nie lubie.

    --

    memento lorem ipsum

  • 8. Data: 2015-11-14 17:18:24
    Od: Olo <j...@w...pl>

    W dniu 2015-11-14 o 13:20, ddddddddd pisze:

> [...]
    > 16:00... objazdem też raz jechałem ale w porównaniu do przelotu przez
    > Łódź czasowo było podobnie (gdy w Łodzi korków nie było)

    Łódź o tej porze daruj sobie, chyba że chcesz stać ze 2 godziny w
    korkach, to są godziny gdzie większość wychodzi z pracy i wraca do domu.

    Grześ

  • 9. Data: 2015-11-14 20:27:57
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

> [...]
    > autostradowego w Strykowie. To wszystko jedynie kosztem oplaty za
    > przejazd krotkim odcinkiem A2 bodajze 1,60 czy cos takiego ;)

    czyli najlepsza będzie ta trasa?:

    https://goo.gl/maps/nf46nSJ9rVQ2

    Łukasz

  • 10. Data: 2015-11-14 20:36:49