  • 1. Data: 2013-02-20 22:41:17
    Temat: [praca] Wrocław
    Od: "Artur Miller" <a...@i...pl>

    hello,

    stabilna i mocno rozwijająca się firma z Wrocławia (nie, nie NSN :) )
    poszukuje pracowników na stanowiska

    Embedded Software Design Engineer
    FPGA (VHDL) Design Engineer
    Test Design Engineer
    Hardware / Electronics Designer

    zainteresowanych prosze o kontakt na adres armi maupa armi-ess kropka eu ,
    podam namiary na dalszy kontakt.

    jestem tylko posrednikiem, nie znam potencjalnych zarobków, i nie ja ustalam
    warunki i wymagania.

    @

  • 2. Data: 2013-02-20 23:17:52
    Temat: Re: [praca] Wrocław
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    do kogo z tej grupy adresujesz tą ofertę?
    do tego ciecia jana kowalskiego?

  • 3. Data: 2013-02-20 23:37:23
    Od: "Ben" <b...@b...org>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:kg3i2g$anc$1@node1.news.atman.pl...
    > do kogo z tej grupy adresujesz tą ofertę?
    > do tego ciecia jana kowalskiego?

    Dzieci o tej porze powinny spać a nie obrażać innych

  • 4. Data: 2013-02-20 23:45:53
    Temat: Re: Wrocław
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 20 Lut, 22:41, "Artur Miller" <a...@i...pl> wrote:
> [...]
    > podam namiary na dalszy kontakt.
    >
    > jestem tylko posrednikiem, nie znam potencjalnych zarobków, i nie ja ustalam

    Sprzedam samochód. Jestem tylko pośrednikiem, nie znam marki,
    rocznika, ceny i takich tam. Zainteresowanych proszę o kontakt tutaj.

  • 5. Data: 2013-02-20 23:54:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Artur,

    > stabilna i mocno rozwijająca się firma z Wrocławia (nie, nie NSN :) )

    Espotel

    > poszukuje pracowników na stanowiska
    > Embedded Software Design Engineer

    Znam takiego jednego. Ale ma teraz kontrakt w Singapurze - tam lepiej
    płacą :P

    > FPGA (VHDL) Design Engineer

    nieaktualne

    > Test Design Engineer
    > Hardware / Electronics Designer

    nieaktualne...

    > zainteresowanych prosze o kontakt na adres armi maupa armi-ess kropka eu ,
    > podam namiary na dalszy kontakt.

    Jasne - i tak w koło Macieju. A w ofertach nie ma mowy o propozycjhach
    płacy, tylko cuda-niewidy/

    > jestem tylko posrednikiem, nie znam potencjalnych zarobków, i nie ja ustalam
    > warunki i wymagania.

    Oczywiście. Tylko po co utajniać dane klienta, skoro odnalezienie w
    sieci firmy z Wrocławia szukającej pracownika (albo jelenia, sądząc po
    braku jakiejkolwiek oferty zapłaty za pracę) zajmuje mniej niz minutę?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2013-02-21 00:04:18
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Artur Miller napisał:

    > jestem tylko posrednikiem, nie znam potencjalnych zarobków,
    > i nie ja ustalam warunki i wymagania.

    No dobra, to wszystko nie jest aż takie istotne, ale czy praca
    jest w młodym i ambitnym zespole?

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2013-02-21 00:12:02
    Od: Bezznaczenia <k...@p...com>

    > No dobra, to wszystko nie jest aż takie istotne, ale czy praca
    > jest w młodym i ambitnym zespole?

    Młody ambitny zespół jeleni ?

    To dobrze brzmi !

  • 8. Data: 2013-02-21 01:55:09
    Od: "Artur Miller" <a...@i...pl>

    wiadomości news:8583795299$20130220235434@squadack.com...
    > Hello Artur,

    > nieaktualne

    aktualne :) z wczoraj :)

    > nieaktualne...

    jw

    > Jasne - i tak w koło Macieju. A w ofertach nie ma mowy o propozycjhach
    > płacy, tylko cuda-niewidy/

    a w których polskich są?

    @

  • 9. Data: 2013-02-21 02:00:54
    Od: "Artur Miller" <a...@i...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:kg3i2g$anc$1@node1.news.atman.pl...
    > do kogo z tej grupy adresujesz tą ofertę?

    no do Ciebie nie, u nas trzeba wiedzieć jak działa kondensator ;-)

    @

  • 10. Data: 2013-02-21 05:46:09
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia 20 Feb 2013 23:04:18 GMT, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > No dobra, to wszystko nie jest aż takie istotne, ale czy praca
    > jest w młodym i ambitnym zespole?

    Mnie tam najbardziej zależałoby na prywatnej opiece medycznej, darmowej
    kawie i grze w siatkówkę w każdy piątek.