  • 11. Data: 2010-09-20 19:09:27
    Temat: Re: Wroc?aw- przegl?d
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4c97a046$0$27024$65785112@news.neostrada.pl...

    > waChacz jest jeszcze lepszy:-/

    no i klasyka gatunku: CHAMULEC...

    Erg
    GS500

  • 12. Data: 2010-09-20 19:12:52
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-09-20 21:09, ErgoSum pisze:

    > no i klasyka gatunku: CHAMULEC...

    wiadomo,ale tego tylko jedna strona:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 13. Data: 2010-09-20 19:22:43
    Temat: Re: Wawa Monster
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 20 Wrz, 20:12, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:
    > [...] czy faceci na to biora i takie tam... [...]
    > Przewodnik dla kupującej.

    Faceci na Ducati? Musi, że pedały... Prawdziwi faceci jeżdżą na
    japońskich litrach+.

    A tak w ogóle to w Ducati pękają zębatki.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2010-09-20 19:24:00
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-09-20 20:12, KJ Siła Słów pisze:

    > Monster, bys cos napisal o Monsterach 600 - ktore raczniki sa fajne
    > ktore nie, na co uwazac, czy faceci na to biora i takie tam...
    > Przewodnik dla kupującej.
    No nie wiem,znam dwie,jedna na S4,druga S4R:-)
    co tu pisać,coś znajdziesz to daj na priv,dla "faceta" troche mały,ot
    taki jak GS500.
    najważniejsza różnica-620 jest już na wtrysku.
    > I tak w ogole to sie szuka prostego (w sensie euklidesowym) Monster-a
    > 600 po taniosci w czarnym macie abo połysku, najlepiej w wawie.
    czarnego w macie?toż to najbidniejsza wersja "Dark",kolorowe mogą mieć
    lepsze zawiasy itp.
    patrz tez na 750,ledwo kilka kucy więcej, ale ma chlodnicę oleju i dwie
    tarcze.
    > KJ
    > PS. Nie dla mnie, ja już bylem kobieta na Monsterze tylko perłowym
    dobra dobra:-)

    --
    Tomek
    śliniący się na 1000 Sport Classic

  • 15. Data: 2010-09-20 19:35:17
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-09-20 21:22, AZ pisze:

    > Faceci na Ducati? Musi, że pedały... Prawdziwi faceci jeżdżą na
    > japońskich litrach+.
    ale nie na K
    > A tak w ogóle to w Ducati pękają zębatki.
    w jednym,nie liczy się:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 16. Data: 2010-09-20 19:40:25
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Monster pisze:

    > co tu pisać,coś znajdziesz to daj na priv

    Tu jest moj priv :-)

    http://allegro.pl/swietne-ducati-monster-600-stroj-a
    lpinestars-i1220479731.html

    > czarnego w macie?toż to najbidniejsza wersja "Dark",kolorowe mogą mieć
    > lepsze zawiasy itp.

    Acha.

    > patrz tez na 750,

    Ona ma pincet w glowie twardym gwozdziem wbite
    (chyba znala jakiegos precla wczesniej).
    I w sumie dobrze.

    > dobra dobra:-)

    Co dobra ? Nawet cycycki mialem, a juz conajmniej kilku chetnych do
    pomacania.

    KJ

  • 17. Data: 2010-09-20 19:49:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 20 Wrz, 21:35, Monster <a...@o...pl> wrote:
    > ale nie na K
    No właśnie tylko na K ale już nie chciałem sobie wrogów robić wśród
    precli.

    > w jednym,nie liczy się:-)

    To dopiero początek ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2010-09-20 19:56:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 20 Wrz, 21:40, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Ona ma pincet w glowie twardym gwozdziem wbite
    > (chyba znala jakiegos precla wczesniej).
    > I w sumie dobrze.

    Gdyby to był precel to by było GS500.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2010-09-20 20:05:31
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    AZ pisze:

    > Gdyby to był precel to by było GS500.

    Bo bylo.

    Ale jest nadzieja ze nie bedzie.

    KJ

  • 20. Data: 2010-09-20 20:16:41
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-09-20 21:40, KJ Siła Słów pisze:

    > Tu jest moj priv :-)
    >
    > http://allegro.pl/swietne-ducati-monster-600-stroj-a
    lpinestars-i1220479731.html
    >Sporo dłubany-nie podoba mi się przód-powinien mieć jedną tarczę z lewej a z prawej
    tylko mocowanie pod zacisk-łatwo przerobić na dwie tarcze.
    Ten egzemplarz ma zacisk po prawej,po lewej brak mocowań,odpadło?
    wydechy po polerce-powinny być matowe,oczywiście cały malowany,zegary
    jakieś inne:-)
    Zresztą pogubiłem się-tylny zacisk nad wahaczem pojawił się jakoś po
    2000 przynajmniej w 900,przednie tarcze natomiast to rocznik tak do
    99,wg mnie rzeźba.

    > Acha.
    AHA k..!!!

    > Ona ma pincet w glowie twardym gwozdziem wbite
    > (chyba znala jakiegos precla wczesniej).
    > I w sumie dobrze.
    Zerknij na tego,na pierwszy rzut oka duzo zdrowszy,tylko reflektor
    oryginalny i przyciąć końcówki ramy przed tabliczką
    http://allegro.pl/ducati-monster-750-i1222661303.htm

    tamto tez nie ciągnie i nie klekocze(co to za dukat co nie napier..?)
    > Co dobra ? Nawet cycycki mialem, a juz conajmniej kilku chetnych do
    > pomacania.
    Amil?
    --
    Tomek