eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWróblenRe: Wróblen
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wróblen
    Date: Thu, 2 Jan 2020 19:19:16 +0100
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 27
    Message-ID: <qulc7i$j3v$1@news.icm.edu.pl>
    References: <X...@l...net>
    <7199518683$20191231110711@squadack.com>
    <X...@l...net> <1...@m...org>
    <X...@l...net> <9txketsq3zvp$.dlg@myjk.org>
    <X...@l...net>
    <20200101160156.6235c3e8@mateusz>
    <5e0cc4b3$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e0cccee$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <20200101203537.597a22d3@mateusz>
    <5e0dce7f$0$500$65785112@news.neostrada.pl> <75lx0k65hmqv$.dlg@myjk.org>
    <20200102130839.62134ca1@mateusz>
    <4599838582$20200102133513@squadack.com>
    <20200102134702.12988ca3@mateusz>
    NNTP-Posting-Host: abxh142.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1577989170 19583 83.9.1.142 (2 Jan 2020 18:19:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 2 Jan 2020 18:19:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.1
    In-Reply-To: <20200102134702.12988ca3@mateusz>
    Content-Language: en-US
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2669365
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2020-01-02 13:47, Mateusz Viste wrote:
    > 2020-01-02 o 13:35 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał:
    >>>> Albo mieć wysoką sprawność przy ruszaniu
    >>> A to swoją drogą. Nie zmienia to jednak faktu, że lżejszemu... lżej.
    >>> Fizyki Pan nie oszukasz.
    >>>> i jeszcze odzyskiwać energię z hamowania aby mieć na ruszenie.
    >>> Żaden system odzysku nigdy nie uzyska 100% sprawności.
    >>
    >> Niech ma nawet 50% (ma więcej) - lepsze to od zera.
    >
    > Wystarczy lżejszy samochód - efekt ten sam.

    No i jeszcze kierowca. Nie mówiąc o worku kartofli. Najlepiej jakby same
    silniki sobie jeździły ... wirtualne silniki.

    >
    >> Nie mam i raczej mieć nie bedę SUVa ale odzyskiwanie energii hamowania
    >> chciałbym mieć.
    >
    > I ja się z tym zupełnie zgadzam. Odzyskiwanie energii kinetycznej
    > podczas hamowania jest fajne, ale fajniej odzyskiwać ją w miejskim
    > samochodziku ważącym 800 kg aniżeli w niemal dwutonowym SUVie - właśnie
    > ze względu na straty. A najfajniej robić to w rowerze lub hulajnodze,
    > ale to już oczywiście NTG.

    Weź nie świruj. Odzyskiwanie w pojazdach elektrycznych robi się dlatego,
    że łatwo je zrobić a nie dlatego, że na tym się gdzieś zajedzie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: