-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: kk <k...@o...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wróblen
Date: Thu, 2 Jan 2020 19:19:16 +0100
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 27
Message-ID: <qulc7i$j3v$1@news.icm.edu.pl>
References: <X...@l...net>
<7199518683$20191231110711@squadack.com>
<X...@l...net> <1...@m...org>
<X...@l...net> <9txketsq3zvp$.dlg@myjk.org>
<X...@l...net>
<20200101160156.6235c3e8@mateusz>
<5e0cc4b3$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
<5e0cccee$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
<20200101203537.597a22d3@mateusz>
<5e0dce7f$0$500$65785112@news.neostrada.pl> <75lx0k65hmqv$.dlg@myjk.org>
<20200102130839.62134ca1@mateusz>
<4599838582$20200102133513@squadack.com>
<20200102134702.12988ca3@mateusz>
NNTP-Posting-Host: abxh142.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1577989170 19583 83.9.1.142 (2 Jan 2020 18:19:30 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 2 Jan 2020 18:19:30 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.9.1
In-Reply-To: <20200102134702.12988ca3@mateusz>
Content-Language: en-US
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2669365
[ ukryj nagłówki ]On 2020-01-02 13:47, Mateusz Viste wrote:
> 2020-01-02 o 13:35 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał:
>>>> Albo mieć wysoką sprawność przy ruszaniu
>>> A to swoją drogą. Nie zmienia to jednak faktu, że lżejszemu... lżej.
>>> Fizyki Pan nie oszukasz.
>>>> i jeszcze odzyskiwać energię z hamowania aby mieć na ruszenie.
>>> Żaden system odzysku nigdy nie uzyska 100% sprawności.
>>
>> Niech ma nawet 50% (ma więcej) - lepsze to od zera.
>
> Wystarczy lżejszy samochód - efekt ten sam.
No i jeszcze kierowca. Nie mówiąc o worku kartofli. Najlepiej jakby same
silniki sobie jeździły ... wirtualne silniki.
>
>> Nie mam i raczej mieć nie bedę SUVa ale odzyskiwanie energii hamowania
>> chciałbym mieć.
>
> I ja się z tym zupełnie zgadzam. Odzyskiwanie energii kinetycznej
> podczas hamowania jest fajne, ale fajniej odzyskiwać ją w miejskim
> samochodziku ważącym 800 kg aniżeli w niemal dwutonowym SUVie - właśnie
> ze względu na straty. A najfajniej robić to w rowerze lub hulajnodze,
> ale to już oczywiście NTG.
Weź nie świruj. Odzyskiwanie w pojazdach elektrycznych robi się dlatego,
że łatwo je zrobić a nie dlatego, że na tym się gdzieś zajedzie.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.01.20 19:31 kk
- 02.01.20 19:46 J.F.
- 02.01.20 19:58 RoMan Mandziejewicz
- 02.01.20 20:01 RoMan Mandziejewicz
- 02.01.20 20:03 RoMan Mandziejewicz
- 02.01.20 20:11 Cavallino
- 02.01.20 20:12 Cavallino
- 02.01.20 20:14 Cavallino
- 02.01.20 20:17 Myjk
- 02.01.20 20:39 Mateusz Viste
- 02.01.20 20:58 Mateusz Viste
- 02.01.20 21:05 JDX
- 02.01.20 21:19 Mateusz Viste
- 02.01.20 21:49 Shrek
- 02.01.20 22:25 JDX
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=