    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wróblen
    Date: Thu, 2 Jan 2020 00:28:28 +0100

    2020-01-01 o 21:46 +0100, J.F. napisał:
    > Jak ja pamietam, to maluch mi palil wlasnie tyle.
    > Wiec postep tylko w komforcie.

    Miałem dwa 126p. Pierwszy był rocznik '89, drugi '99. W obu podliczałem
    spalanie w kajeciku. Kajecik już dawno robaki zjadły więc nie sprawdzę,
    ale jestem zupełnie pewien że poniżej 6l nie udało mi się zejść. Może
    miałem felerne egzemplarze? Albo za mocno w palnik dawałem... Z tego co
    pamiętam, to gaz miałem większość czasu w podłodze.

    > No i cos mi sie widzi, ze bardzo delikatnie jezdzisz, bo poza
    > maluchem, to jak nie chca mi sie samochody zblizyc do tych danych :-(

    Jeżdżę normalnie. Tzn. przepisowo, choć czasem - nie ukrywam - zdarza
    mi się przekroczyć w trasie dozwoloną prędkość o kilka km/h.

    Silnik atmosferyczny, trzycylindrowy, poj. 1.0. Tankuję wyłącznie 95E10
    na stacji przy markecie. Producent podaje spalanie 4.3l/100 w trasie,
    ale mi poniżej 4.6 póki co nie udało się zejść. Widać coś robię źle.

    Mateusz