  • Data: 2009-06-08 21:35:23
    Temat: Re: Wreszcie wiem, jak jest normalnie
    Od: Vir <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy możesz jakoś minimalnie przybliżyć - czemu tam w ogóle poszedłeś ?
    > No bo chyba nie, żeby kupić motocykl.

    Jasne, spróbuję. Sam jeździsz beemką, więc powinno być łatwiej:
    motocyklem pokonuję 5000 km rocznie, 4500 km w mieście na dystansie do
    10 km, reszta to trasa. Przy takiej statystyce zapragnąłem czegoś
    absolutnie prostego, bez wtrysków, esów, abeesów. Czegoś co ma 2 koła i
    jeździ. Czegoś, co przyświecało projektantom 2CV, czyli parasola na
    kołach. Dlatego tani chińczyk. Dlatego kupię Keewaya, Zippa lub coś w
    tym stylu. I sprawi mi to ogromną radość. A beemka poczeka na trasę.

    Vir