-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
.org!.POSTED!not-for-mail
From: ddddddddd <d...@f...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wreszcie
Date: Fri, 9 Sep 2016 06:12:55 +0200
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 15
Message-ID: <nqtcs8$gok$1@dont-email.me>
References: <57d10844$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
<h...@4...net>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Fri, 9 Sep 2016 04:12:56 -0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="c6efb3f84f12882342fdda80bd8394e4";
logging-data="17172";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX19PkyIYpWEkQz+rgPykmKbn"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.7.2
In-Reply-To: <h...@4...net>
Cancel-Lock: sha1:/429DTJ9Bx6LGcnCVbQf8oyqcJA=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588176
[ ukryj nagłówki ]W dniu 08.09.2016 o 23:39, Tomasz Pyra pisze:
>
> Tylko wprowadzenie nakazu wpuszczania się na wzajem na końcu, przed
> zwężeniem (każdym czy tylko oznakowanym?), niewiele pomoże.
>
> Bo problemem nie jest zamek czy brak zamka, a to że wielu (więszkość?)
> kierowców zmienia pas nie na końcu, a daleko przed zwężeniem, następnie
> wpuszczjąc przed siebie kolejnych, sobie podobnych
IMO zmieniają wcześniej, bo się boją że ich nikt nie wpuści. Jak będą
wiedzieli że ktoś wpuści to mogą zacząć dojeżdżać do końca
--
Pozdrawiam
Łukasz
Następne wpisy z tego wątku
- 09.09.16 07:54 Mirek Ptak
- 09.09.16 08:15 p...@g...com
- 09.09.16 08:25 Miroo
- 09.09.16 08:53 szerszen
- 09.09.16 09:00 Budzik
- 09.09.16 09:04 masti
- 09.09.16 09:23 s...@g...com
- 09.09.16 09:23 Shrek
- 09.09.16 09:29 twistedme
- 09.09.16 09:31 twistedme
- 09.09.16 09:42 Tomasz Pyra
- 09.09.16 10:29 s...@g...com
- 09.09.16 10:31 J.F.
- 09.09.16 10:42 J.F.
- 09.09.16 10:58 Axel
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe