  • 1. Data: 2010-04-11 17:34:56
    Temat: Re: [Wrc] mechanika jakiegos poszukuje;)
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Bartek pisze:
    > prosba do marcina, borysa, jarka... i pozostalej ekipy z tego przyjemnego
    > miasta.
    >
    > kolega kupil V40, i poszukuje rozsadnego mechanika ktory zerknie i pomoze
    > przy pewnych problemach - chodzi o wymiane tulejek wybieraka skrzyni, moze
    > jakies inne prace mechaniczne - swiece zarowe itp.
    >
    > chodzi o kogos kto sie zajmie autem, i ogolnie powie co trzeba i kiedy
    > zrobic, oraz zrobi to z glowa i nie za miliony;)
    > [kolega to student pracujacy;) ]
    >
    > jak mozecie kogos polecic, to bede zobowiazany.

    Nie znam nikogo, kto by się specjalizował w Volvo.
    Ale z forum laguniarzy, sporo ludzi jeździ do Aleksandra, ul. Balonowa
    29-37, tel.kom. 0693-070-911.
    A od dobrego znajomego wiem, że Olek robi nie tylko renówki (tak jak
    wypisują na forum), ale np. ów znajomy serwisuje tam Focusa kupionego od
    mojego brata.
    Zadzwonić, zapytać.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak