-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: megrims <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wrazenia po przejazdce Ferrari Italia :)
Date: Sat, 08 Oct 2011 23:40:57 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 26
Message-ID: <j6qg18$pfs$1@usenet.news.interia.pl>
References: <4e90c29b$0$2492$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: heh26.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1318110056 26108 79.187.111.26 (8 Oct 2011 21:40:56
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 8 Oct 2011 21:40:56 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:7.0.1) Gecko/20110929
Thunderbird/7.0.1
In-Reply-To: <4e90c29b$0$2492$65785112@news.neostrada.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 111008-1, 2011-10-08), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2405137
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-10-08 23:37, Grzegorz Prędki pisze:
> W trakcie urlopu zahaczylem o muzeum Ferrari w Maranello, przy okazji
> okazalo sie, ze mozna (oczywiscie za kase) przejechac sie jednym z kilku
> modeli. Wybor padl na Italie. Pierwsze wrazenia - jak ja do tego wsiade
> (mam 190cm i 100kg) ? :) Okazalo sie, ze jakos sie dalo, fotel ma tylko
> regulacje tyl przod, przekrecamy kluczyk, wciskamy start i auto odpala
> robiac przy okazji przygazowke. Mily pan wyjasnil, ze w miescie
> przestrzegamy ograniczen, jedziemy ze skrzynia na auto a poza miastem
> manual i mozna troche wiecej :) Toczac sie po miejscie skrzynia zmienia
> biegi przy 3k rpm, jest cicho, troche trzesie, do tylu nic nie widac. Po
> wyjezdzie poza maisto, skrzynia na manual i zaczyna sie zabawa. Powyzej
> 4k rpm zaczyna sie robic glosno, baaardzo glosno. Start zapiera dech w
> piersiach, ma sie wrazenie, ze przod sie bardzo mocno podnosi,
> obrotomierz momentalnie pokazuje 10k rpm, prawa lopatka, szarpniecie i
> jedziemy dalej. Przy redukcji automatycznie robione sa miedzygazy.
> Hamulce - wedlug katalogu 32m od 100 do 0. Po kilku hamowaniach mialem
> slady po pasach przez kilka dni :)
> Generalnie swietny samochod, za rok sie wybiore pojezdzic innymi
> modelami :)
>
> Pozdrawiam
To jak to hamuje, przyśpiesza, przegazówki to wiadomo.
Jak ty byś określił sposób, w jaki to auto skręca!
Bo IMO to jest dopiero bajka.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.10.11 23:46 Michał
- 08.10.11 23:47 Grzegorz Prędki
- 08.10.11 23:47 Grzegorz Prędki
- 08.10.11 23:55 megrims
- 09.10.11 00:00 Michał
- 09.10.11 00:00 to
- 09.10.11 00:05 Michał
- 09.10.11 00:07 Michał
- 09.10.11 00:11 RoMan Mandziejewicz
- 09.10.11 00:19 Michał
- 09.10.11 00:26 Grzegorz Prędki
- 09.10.11 09:31 Przemysław Czaja
- 09.10.11 09:33 Endriu
- 09.10.11 09:59 megrims
- 09.10.11 10:00 megrims
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
- Toyota zmniejsza produkcję elektryków do MILIONA a Volvo jednak będzie SPALINOWE
- Tesla
- rozstaw 5 x 112 mm
- Hej, Shreku!
- Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Re: Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Stardax.eu
- Normalny, wolny, biały człowiek
- Wzór
- Polska-Chorwacja 650zł elektrykiem
- odrdzewiacz do amelinium
Najnowsze wątki
- 2024-09-14 Canon 550D
- 2024-09-14 Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- 2024-09-14 Warszawa => Menadżer Okręgu <=
- 2024-09-14 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-09-14 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-14 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 k.o.mendant
- 2024-09-12 Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- 2024-09-13 dodanie karty graf zawiesza komp
- 2024-09-13 Sezon grzewczy kurła
- 2024-09-13 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-13 Warszawa => Mid Account Manager <=
- 2024-09-13 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-09-13 Białystok => Frontend Developer (Angular area) <=