    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Wracamy do TTL?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Fri, 27 May 2022 12:20:42 +0200

    On Fri, 27 May 2022 11:30:04 +0200, Atlantis wrote:

    > Co cię nie przekonuje? Mieliśmy największą globalną pandemię od czasów
    > grypy hiszpanki. Przez dwa lata fabryki albo nie pracowały w ogóle (bo
    > prawie wszyscy pracownicy chorowali) albo pracowały jedynie w części
    > swojej typowej wydajności, bo trzeba było wprowadzić reżim sanitarny,
    > żeby pracownicy znowu się nie pozarażali.

    Nie pracowały? Troche watpie. Pracownicy przez 2 lata chorowali?
    Niemozliwe.
    A w fabrykach polprzewodnikow to rezim chyba wiekszy niz "sanitarny".

    No ale skutki pandemii były szerokie - od finansowych do
    logistycznych.

    > Szczególnie jak się okazało,
    > że Covidowi bliżej do grypy niż odry i jednorazowe przechorowanie nie
    > chroni przed kolejnym zarażeniem się.

    Ale kto przechorował, ten raczej nie umrze za drugim razem.
    Ot, taka grypa, tylko ciut mocniejsza.
    Problemy wzmagane rządowymi lockdownami ... choc kto wie, ile by bylo
    ofiar, gdyby rzady odpuscily. Raczej podobna ilosc, ale to teraz
    wiadomo.

    A do czego sie uzywa?

    J.