  • Data: 2016-11-12 00:27:00
    Temat: Re: Wraca Warszawa :-)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.11.2016 o 22:48, Budzik pisze:
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > No to przekaz troche sie wali :)

    A tam się wali. Podatek od 1.2 będzie niższy niż od 1.8 do tej pory o
    jakieś 20PLN. Z czego wynika, ze jak ktoś chce jeżdzić samochodem z
    "wielkim" silnikiem to sam sobie winny*.

    * Uważny czytelnik zauważy, że dla 1.2 też będzie drożej niż do tej
    pory, ale ogólny przekaz jest taki, że jak zamiast 1.6 sprowadzisz fiata
    uno fire, to jeszcze państwo wydymasz i mniej akcyzy zapłacisz. Taka
    sytuacja - podobnie możesz zaoszczędzić i jednocześnie uszczuplić
    dochody państwa na przkład jeżdząc wspomnianym Uno FIRE zamiast latać
    prywatnym helokopterem:P

    Shrek