  • 91. Data: 2017-09-06 14:42:17
    Temat: Re: Wpływ ciśnienia na indukcyjność
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    news:almarsoft.1379002115215778741@news.neostrada.pl
    > Netscape do ver 3.0 Cyba jeszcze miał klienta wbudowanego, teraz jakąś
    > przeglądarka www ma?

    Stara Opera ma, ale jak próbuję, to mi się nie łaczy, czasem stos mi klęka,
    jak system przewala za dużo zasobów. Nowsze przegladarki automatycznie
    wrzucają to do wyszukiwarki. Może mieć IE8, ale nie sprawdzę teraz, nie
    łączy się. Wiem, że na starej Operze kiedyś przeglądałem.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.

  • 92. Data: 2017-09-06 19:03:10
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 6 Sep 2017 14:42:17 +0200, "HF5BS" <h...@...pl> wrote:
    > Stara Opera ma, ale jak próbuję, to mi się nie łaczy, czasem stos
    > mi klęka,

    Zamień trumpet winsock na coś bardziej współczesnego.

    --
    Marek

  • 93. Data: 2017-09-07 00:51:49
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Zamień trumpet winsock na coś bardziej współczesnego.

    Że co proszę?
    Możesz rozwinąć??

  • 94. Data: 2017-09-07 10:48:38
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 7 Sep 2017 00:51:49 +0200, "HF5BS" <h...@...pl> wrote:
    > Że co proszę?
    > Możesz rozwinąć??

    Chłopie piszesz jakieś fantasy o "klękaniu stosu", jakiego stosu?
    tcp/ip? Tak mogło się dziać w Windows 3.1 z stosem trumpet winsock
    a nie we współczesnym osie.Stąd sugestia byś odstawił ten win 3.1 lub
    NIE odstawiał leków (nie pomyl kolejności).

    --
    Marek

  • 95. Data: 2017-09-07 17:25:16
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

> [...]
    > Tak mogło się dziać w Windows 3.1 z stosem trumpet winsock a nie we
    > współczesnym osie.Stąd sugestia byś odstawił ten win 3.1 lub NIE odstawiał

    Masz ty w ogóle zdolność honorową? Wątpię, więc kusnij mnie w rzec i do
    niewidzenia się z panem.

  • 96. Data: 2017-09-11 22:49:13
    Od: mk <reverse_lp.pw@myzskm>

    W dniu 2017-09-04 o 17:39, Piotr Gałka pisze:

    > Jakieś ograniczenie na pewno wynika z wydajności procesora. A czy to
    > jest 50, czy 5000 jednocześnie syntezowanych (odtwarzanych z próbek
    > prawdziwego instrumentu) dźwięków to nie mam pojęcia.
    > Oczywiście ograniczenie występuje tylko, gdy to ma grać on-line. Jak ma
    > zamienić plik z nutami na plik z sygnałem do głośnika to czas obliczeń
    > nie gra roli.
    > P.G.

    Ale czy jest sens większej liczby generatorów niż te 80 (liczba klawiszów)?

    pzdr
    mk

  • 97. Data: 2017-09-12 11:58:06
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-09-11 o 22:49, mk pisze:

    > Ale czy jest sens większej liczby generatorów niż te 80 (liczba klawiszów)?

    W pianinie zapewne nie, ale jak program miałby syntezować zapis nutowy
    dla orkiestry....
    P.G.

  • 98. Data: 2017-09-12 12:19:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...

    >W pianinie zapewne nie, ale jak program miałby syntezować zapis
    >nutowy dla orkiestry....

    Albo dla malego zespolu, jak sobie muzyk wymysli "bogata aranzacje".

    W organach piszczalki tez trudno zliczyc, ale chyba wszystkie naraz
    nie graja ... ale w dwie osoby to moze mozna uruchomic naraz 80 i to z
    sensem :)

    J.

  • 99. Data: 2017-12-27 22:57:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello HF5BS,

    Thursday, September 7, 2017, 12:51:49 AM, you wrote:

    > Że co proszę?
    > Możesz rozwinąć??

    ROTFL!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 100. Data: 2017-12-28 00:01:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    [...]

    > W organach piszczalki tez trudno zliczyc, ale chyba wszystkie naraz
    > nie graja ... ale w dwie osoby to moze mozna uruchomic naraz 80 i to z
    > sensem :)

    10 palców, po 5 na manuał razy liczba głosów manuału. Plus 2 razy
    liczba głosów pedału. I do tego jeszcze dochodzą kopulacje (połączenia
    manuałów lub pedału z manuałem). Grube setki wychodzą przy tutti.

    --
    Best regards,
    RoMan