  • Data: 2010-01-10 11:14:15
    Temat: Re: Wpadnięcie w poślizg a mandat
    Od: "bratPit" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy za wpadnięcie w poślizg Policja może nałożyć mandat karny?
    > Zakładam sytuację, gdzie kierujący wpadł w poślizg a potem z niego
    > wyjechał (wypadł) bez uderzania o cokolwiek, po prostu przez pewien czas
    > auto uczestniczyło w ruchu drogowym jadąc bokiem

    pewnie mogą,
    ja miałem kiedyś nieprzyjemne zdarzenie, jechałem ulicą jak na obrazku w
    załączniku,
    http://i20.photobucket.com/albums/b218/pietrek28krk/
    policja.jpg
    panowie policmajstry zatrzymali do kontroli jakiegoś człowieka, ja jadąc w
    zakręcie nagle zobaczyłem radiowóz (bez włączonych kogutów), zacząłem
    hamować a że było nieco śniegu to zatrzymałem się jak na obrazku (w
    rzeczywistości radiowóz stał bardziej na ulicy) - nie wjechałem na wysepkę
    bo odpuściłem hamulec i pojechałem prosto (pod prąd) i właściwie szczęście
    tylko, że nic tamtędy nie jechało bo byłby dzwon - oczywiście z mojej winy
    :/
    wyskoczył policjant 'z mordą' "jak jeżdżę", ja równie wkurzony powiedziałem,
    żeby sobie poszedł na zakręt i zobaczył jak to wygląda z tamtej perspektywy,
    w efekcie mi sprawdzili dokumenty i puścili, a sami przestawili auto heh,
    brat