  • 21. Data: 2021-01-04 17:45:00
    Temat: Re: Woreczki strunowe ESD z TME
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > W postaci pustych woreczków? Szacun. :)

    A jak się tego pozbywać?
    Można na plastiki wyrzucać z nalepkami, czy trzeba odlepiać? :)
    P.G.

  • 22. Data: 2021-01-04 18:22:42
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2021-01-04 17:45, Piotr Gałka wrote:

    > A jak się tego pozbywać?
    > Można na plastiki wyrzucać z nalepkami, czy trzeba odlepiać? :)
    > P.G.

    Z nalepką, to opakowanie wielomateriałowe?
    Dalej nie wiem co z nimi robić.

    Włodek

  • 23. Data: 2021-01-04 20:58:06
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Piotr Gałka wrote:

    > A jak się tego pozbywać?
    > Można na plastiki wyrzucać z nalepkami, czy trzeba odlepiać? :)

    Po angielsku to chyba będzie "chu. kers?"
    Wrzucam do plastyków i zapominam o sprawie.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 24. Data: 2021-01-05 11:55:21
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Po angielsku to chyba będzie "chu. kers?"

    Rozumiem to podejście, ale 'w ogólności' jest to też jeden z powodów
    totalnego zaśmiecenia planety.

    > Wrzucam do plastyków i zapominam o sprawie.

    Próbowałem odklejać, ale cholerstwo się za mocno trzyma i powoli
    skłaniam się do pójścia w Twoje ślady bo mi się szuflada zapełniła.
    P.G.

  • 25. Data: 2021-01-05 14:30:33
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 03.01.2021 o 16:14, Piotr Wyderski pisze:

    > W postaci pustych woreczków? Szacun. :)

    Kwestia zasad :)

  • 26. Data: 2021-01-05 18:45:13
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Piotr Gałka wrote:

    > Rozumiem to podejście, ale 'w ogólności' jest to też jeden z powodów
    > totalnego zaśmiecenia planety.

    Woreczki strunowe? ;)

    Połowa plastyków w oceanach pochodzi ze sprzętu do połowu ryb. Chcesz
    pomóc planecie, zrezygnuj z ryb.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 27. Data: 2021-01-05 19:48:23
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Połowa plastyków w oceanach pochodzi ze sprzętu do połowu ryb. Chcesz
    > pomóc planecie, zrezygnuj z ryb.

    Nie interesowałem się tym za bardzo. To rybacy tak często gubią sieci?
    Wydawało mi się, że najwięcej śmieci spływa do mórz i oceanów rzekami.
    Widziałem gdzieś zdjęcia jakiejś rzeczki, gdzie wody pod pływającymi
    śmieciami nie było widać.
    P.G.

  • 28. Data: 2021-01-05 20:46:31
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2021-01-03 o 18:29, Irek.N. pisze:

    > Szlak, to jak mam 2 takie 40 stopowe, to zaliczam się do... ;)

    amatorów i profesjonalistów jednocześnie - po sztuce na łba ;)

  • 29. Data: 2021-01-07 11:56:13
    Od: Bad Worm <b...@p...pl>

    Dnia Mon, 4 Jan 2021 10:51:11 +0100, Dariusz Dorochowicz napisał(a):

    > A, no to OK.
    > Ale zdajesz sobie sprawę że to tworzywo zapewne nie jest przeznaczone do
    > kontaktu z żywnością? Tak tylko zwracam uwagę.

    Mam tego świadomość. Ryzyko jest chyba niewielkie bo produkty spożywcze są
    w tych torebkach przez kilka do kilkunastu dni, woreczki przed użyciem są
    dokładnie myte i suszone oraz przechowuję w nich tylko suche produkty.
    www.kolejnafoto.pl

    Avast.

  • 30. Data: 2021-01-08 05:10:30
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2021-01-05 o 19:48, Piotr Gałka pisze:
> [...]
    > Wydawało mi się, że najwięcej śmieci spływa do mórz i oceanów rzekami.
    > Widziałem gdzieś zdjęcia jakiejś rzeczki, gdzie wody pod pływającymi

    Indie, Bangladesz... Gospodarka odpadami w tych krajach kuleje
    (delikatnie powiedziane), a polega głównie na tym, że śmieci segregują
    ludzie, którzy po prostu szukają ciekawych rzeczy na wysypiskach, a
    które to rzeczy można potem sprzedać, by móc się utrzymać. Zbieractwo
    już kiedyś występowało w cywilizacji.

    Jak nie wrzucają do rzek i spuszczają do oceanu to je spalają. Ale nie
    tak, jak w cywilizowanych krajach, gdzie spalarnie mają filtry i
    katalizatory spalin.

    Generalnie: koszmar.

    K.

    --