  • 1. Data: 2011-07-13 07:57:39
    Temat: Wordpress vs ręczne tworzenie stron
    Od: "Romek" <r...@w...pl>

    Witam

    Będę wdzięczny, jeśli mi w jakiś sposób pomożecie. Od pewnego czasu tworzę z
    powodzeniem strony www &quot;w notatniku&quot;, czyli ręcznie, używając Geany.
    Postanowiłem zacząć się uczyć wordpressa, bo wszyscy koledzy z którymi rozmawiam
    sugerują że CMS to przyszłość, i bez tego się nie obejdzie. Nie mogę jednak
    przeboleć faktu, że nie da rady wykorzystać tego co stworzyłem w zwyklum html-u.
    Innymi słowy HTML i woordpress to dwa różne style programowania. Moje pytanie
    sprowadza się do tego: jak się przesiąść na wordpress, i zacząc tworzyć strony.
    Strony, a nie blogi.

    Pozdrawiam

    Romek

  • 2. Data: 2011-07-13 09:56:08
    Temat: Re: Wordpress vs ręczne tworzenie stron
    Od: "|<onrad" <k...@g...pl>

    On Wed, 13 Jul 2011 09:57:39 +0200, Romek wrote:

> [...]
    > woordpress to dwa różne style programowania. Moje pytanie sprowadza się
    > do tego: jak się przesiąść na wordpress, i zacząc tworzyć strony.

    bardzo dziwne pytanie :) jak nie mozesz wykorzystac juz napisanego kodu?
    mozesz. przerabiasz ow kod na kod skorki (dodajesz odpowiednie template i
    conditional tagi w php) i umieszczasz w wp-content/themes

    tu wiecej info (na poczatek) http://codex.wordpress.org/Theme_Development

    ja tez wszystkie strony pisze w notatniku (gedit w moim wypadku, czasem
    odpalam netbeans) i bazuje na wordpress.

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk

  • 3. Data: 2011-07-13 10:46:52
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Jul 2011 09:57:39 +0200, "Romek" <r...@w...pl> wrote:

> [...]
    >sprowadza się do tego: jak się przesiąść na wordpress, i zacząc tworzyć strony.

    No właśnie, do tego NIE służy (w zasadzie) WordPress tylko na ten
    przykład inny CMS, Joomla. Możesz nawet bezpośrednio wetknąć swoją
    stronkę, "Wpinaczem".

  • 4. Data: 2011-07-13 13:16:56
    Od: "|<onrad" <k...@g...pl>

    On Wed, 13 Jul 2011 12:46:52 +0200, A_Zet wrote:
    > No właśnie, do tego NIE służy (w zasadzie) WordPress

    o, zaczynamy flamewar? ;)

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk

  • 5. Data: 2011-07-13 13:53:49
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Jul 2011 13:16:56 +0000 (UTC), "|<onrad"
    <k...@g...pl> wrote:

    >o, zaczynamy flamewar? ;)

    E tam... Raczej podkreślenie, że skoro pytanie brzmiało o tworzenie
    "Strony, a nie blogi", więc (w zasadzie) zamiast WP lepiej itd.

    http://adolf-zet.pl

  • 6. Data: 2011-07-17 21:01:33
    Od: Katarzyna <b...@g...com>

    On 13 Lip, 12:46, A_Zet <a...@p...onet.pl> wrote:

    > No właśnie, do tego NIE służy (w zasadzie) WordPress tylko na ten
    > przykład inny CMS, Joomla. Możesz nawet bezpośrednio wetknąć swoją
    > stronkę,  "Wpinaczem".

    OMG. A ja właśnie wdrożyłam stronę (plus na stronie też jest blog, ale
    najważniejsza jest strona) na Wordpressie.
    Na dodatek, wdrożyłam też kilka stron (UWAGA) bez żadnego bloga na WP.

    I co ty na to?

  • 7. Data: 2011-07-18 00:28:02
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    On Sun, 17 Jul 2011 14:01:33 -0700 (PDT), Katarzyna
    <b...@g...com> wrote:

> [...]
    >najważniejsza jest strona) na Wordpressie.
    >Na dodatek, wdrożyłam też kilka stron (UWAGA) bez żadnego bloga na WP.

    Nic. Też tak mam w jednym miejscu. Pisałem dośc wyraźnie,
    że "w zasadzie", więc cóż mam jeszcze dodać?

  • 8. Data: 2011-07-19 11:25:53
    Od: momorgan <p...@g...com>

    Moje pytanie
    > sprowadza się do tego: jak się przesiąść na wordpress, i zacząc tworzyć strony.
    > Strony, a nie blogi.

    Jak to jak przesiąść się na Wordpr??? Jak to, jak zacząć tworzyć?
    Zainstalować Wordpress, dobrać odpowiedni szablon (a szablony mają
    swoje ciekawe funkcje i cechy) i wtyczki, i jest strona, jak ta
    lala.

  • 9. Data: 2011-07-20 20:06:38
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik momorgan napisał:
> [...]
    > Zainstalować Wordpress, dobrać odpowiedni szablon (a szablony mają
    > swoje ciekawe funkcje i cechy) i wtyczki, i jest strona, jak ta

    Albo jak tamta lala ;)

  • 10. Data: 2011-07-21 10:31:23
    Od: momorgan <p...@g...com>

    > Albo jak tamta lala ;)