  • 1. Data: 2011-06-27 19:08:40
    Temat: silverlight
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy Ktoś wie czemu po zainstalowaniu silverlight na FF i IE 6.0 strony mi
    się nie otwierają?

    P.S. rewolucja w inwigilacji, google pokazuje już praktycznie wszystko na
    mój temat... skurwysyny się nie boją.

  • 2. Data: 2011-06-27 19:53:34
    Temat: Re: silverlight
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    > czy Ktoś wie czemu po zainstalowaniu silverlight na FF i IE 6.0 strony
    > mi się nie otwierają?

    Z ciekawości: po co Ci jeszcze dbać o IE6?

    > P.S. rewolucja w inwigilacji, google pokazuje już praktycznie wszystko
    > na mój temat... skurwysyny się nie boją.

    Ale gdzie pokazuje?

    --
    Peter

  • 3. Data: 2011-06-28 17:29:20
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Ale gdzie pokazuje?

    na stronie głównej, google.pl...

    to dowód na to, że mamy różne google i niektórym (tym spoda PO i
    Politechniki Warszawskiej) serwuje więcej śmiecia...

  • 4. Data: 2011-06-28 18:18:02
    Od: "|<onrad" <k...@g...pl>

    On Mon, 27 Jun 2011 21:08:40 +0200, identifikator: 20040501 wrote:
    > P.S. rewolucja w inwigilacji, google pokazuje już praktycznie wszystko
    > na mój temat... skurwysyny się nie boją.

    mam dziwne wrazenie, ze nie wiesz o czym piszesz, ale ok: co konkretnie
    pokazuje i co to jest wszystko?

    ja na google.pl widze swoj adres email (bo jestem zalogowany do gmail i
    tyle). i bez tego sądzę, że wiedza o mnie wiecej.

    no chyba, ze ci chodzi o to ze w google mozna wyszukac informacje o
    Tobie. jesli chcesz je chronic, to jestes sam sobie winien ze je w sieci
    umiesciles.

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk

  • 5. Data: 2011-06-28 18:46:45
    Od: "|<onrad" <k...@g...pl>

    On Tue, 28 Jun 2011 18:18:02 +0000, |<onrad wrote:
    [...]

    i chyba ze mowisz o tym

    http://www.youtube.com/watch?v=xwnJ5Bl4kLI

    (sorry ale dopiero zobaczylem, to sie dopiero propaguje po sieci, ja tego
    jeszcze nie mam).

    jesli o to: musiales kiedys ustawic aby towj google profile byl
    publiczny. zmien to ustawienie

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk

  • 6. Data: 2011-06-28 18:49:46
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > mam dziwne wrazenie, ze nie wiesz o czym piszesz, ale ok: co konkretnie
    > pokazuje i co to jest wszystko?

    wczoraj się pojawiały informacje, np. miasto...
    dziś już ich nie widzę... widać ktoś się wkurzył...
    i tak twierdzę, że sterują przy wyszukiwaniu...
    i nikt mnie od tego nie odwiedzie...

    ale nie o to pytałem, jak odpalić tego silverlighta?
    jak Ktoś poda maila to podam adres jaki próbuję odpalić,
    niestety to tajna informacja więc tylko na maila...
    albo ja podam q...@g...pl jakby Ktoś chciał sprawdzić
    to proszę się odezwać...

  • 7. Data: 2011-06-28 19:00:02
    Od: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl>

    > wczoraj się pojawiały informacje, np. miasto...

    Lokalizacja, wyłącz w przeglądarce. Śledzenie wyszukiwań wyłącza się w
    profilu. Jak się mocno boisz użyj TOR.

    > dziś już ich nie widzę... widać ktoś się wkurzył...

    Tak, nie mają co robić i sprawdzają Ciebie.

    > i tak twierdzę, że sterują przy wyszukiwaniu...

    Tak.

    > i nikt mnie od tego nie odwiedzie...

    Po co?

    --
    Robert Kusmierz
    www.visitubud.com | Ubud: Travel, Hotels, Restaurants, Maps

  • 8. Data: 2011-06-28 19:08:35
    Od: "|<onrad" <k...@g...pl>

    On Tue, 28 Jun 2011 20:49:46 +0200, identifikator: 20040501 wrote:
    > wczoraj się pojawiały informacje, np. miasto...

    i do wczoraj zakladales ze google nie wie gdzie mieszkasz? jak widac
    czego oczy nie widza, tego sercu nie zal. uwierz ze google wie wiecej o
    tobie niz sobie zdajesz.

    > ale nie o to pytałem, jak odpalić tego silverlighta?

    moze ktos ci napisze, ja sie nie interesuje technologiami bez
    przyszlosci ;)

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk

  • 9. Data: 2011-06-29 09:17:38
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    http://tech.wp.pl/kat,1009785,title,Polscy-uczniowie
    -sa-bezradni-w-sieci,wid,13549797,wiadomosc.html

    ;o)