    From: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Wordpress, dwie bazy i unikalny ID post-a
    Date: Wed, 07 Sep 2011 13:08:14 +0200

    W dniu 07.09.2011 12:52, Peter May pisze:

    > Taką właśnie ideę przyjmuję teraz, ale oprócz tego muszę sprawdzić, czy
    > przypadkiem nie masz już takiego ID-ka w drugiej bazie. Na wszelki

    Zablokuj dodawanie danych w "drugiej bazie". Niech IDkami zarządza 1.
    Wiec nawet jak chce dodać coś - niech dodaje (ukryte) w PL + kopia w EN.

    > wypadek. A to dlatego, że w każdej bazie user może oddzielnie "mielić"
    > postami, co powoduje, że ID-ki są później różne. Chciałem użyć jakieś

    Zablokuj.

    > metody z WP, ale z mojej analizy widzę, że bez "grzebania" w silniku WP
    > nie obejdzie się. A przynajmniej ja nie znam innego rozwiązania.

    To nie wiem, nie znam WP.

    > WP ma funkcję o nazwie wp_insert_post
    > (http://codex.wordpress.org/Function_Reference/wp_in
    sert_post), ale
    > ID-ki są automatycznie nadawane z bazy (autoincrement). Więc tak, czy
    > inaczej, muszę zmodyfikować tę funkcję. Chyba, że masz inny pomysł :-)

    Zarządzać IDkami z poziomu jednego języka. Kopiować do 2 baz. W PL jako
    wyłączone, w EN - włączone, przetłumaczone.
    Masz to na 2 instalacjach WP? Jak tak - na EN zablokuj dodawania, zostaw
    edycje. Na PL zostaw dodawanie + klon do EN (+IDPL).

    --
    Robert Kusmierz
    www.travel.zamosc.pl | Zamość - Miasto Idealne dla turysty