    From: Peter May <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Wordpress, dwie bazy i unikalny ID post-a
    Date: Wed, 07 Sep 2011 12:52:44 +0200

    W dniu 07-09-2011 11:53, Robert Kusmierz pisze:

    > Nie znam WP, ale rozwiązanie słabe IMO. Generujące dużo problemów.
    > Czyli masz osobne struktury dla każdego języka - to jest OK. Osobne bazy
    > już mniej :)

    Na tamten moment było to możliwie najszybsze i najprostsze rozwiązanie,
    ale niekoniecznie najlepsze. W ogóle WP w kwestii wielojęzyczności leży :/

    > ID rozjechane to norma. Nie dasz rady połączyć artykułów po ID? Np.
    > główna wersja PL, dodajesz art i przy zapisie tworzysz artykuł po EN +
    > dajesz ID "rodzica" z wersji PL.

    Taką właśnie ideę przyjmuję teraz, ale oprócz tego muszę sprawdzić, czy
    przypadkiem nie masz już takiego ID-ka w drugiej bazie. Na wszelki
    wypadek. A to dlatego, że w każdej bazie user może oddzielnie "mielić"
    postami, co powoduje, że ID-ki są później różne. Chciałem użyć jakieś
    metody z WP, ale z mojej analizy widzę, że bez "grzebania" w silniku WP
    nie obejdzie się. A przynajmniej ja nie znam innego rozwiązania.

    WP ma funkcję o nazwie wp_insert_post
    (http://codex.wordpress.org/Function_Reference/wp_in
    sert_post), ale
    ID-ki są automatycznie nadawane z bazy (autoincrement). Więc tak, czy
    inaczej, muszę zmodyfikować tę funkcję. Chyba, że masz inny pomysł :-)

    --
    Peter