  • 21. Data: 2009-08-18 20:11:32
    Temat: Re: Woodstock - zdjęcia
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Kuczu wydusił z siebie te słowy:

    > No ja jednemu zaproponowalem ze mu urwe noge. Odpuscil :)

    i bardzo dobrze .. gorzej, jak ktoś noge wsadza małej, powiedziałbym
    filigranowej dziewczynie - ona nie ma siły na urywanie nóg...

    ps. i bynajmniej nie ja jestem małą filigranową dziewczyną, ale też nie ja
    myłem sie 'za płotem' ;-)

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI