  • 1. Data: 2009-08-05 03:45:24
    Temat: Woodstock - zdjęcia
    Od: Sławomir Olchawa <m...@g...com>

    Był ktoś? Zabawa była przednia :)

    Tutaj jest pare fotek ze zlotu i ogólnie z imprezy:
    http://motokraina.pl/imprezy/galeria?id=32

    pozdrawiam
    Sławo

  • 2. Data: 2009-08-12 12:24:07
    Temat: Re: Woodstock - zdjęcia
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Sławomir Olchawa" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    s.googlegroups.com...
    Był ktoś? Zabawa była przednia :)

    Ja bylem!

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 3. Data: 2009-08-12 12:45:59
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Karambol" <m...@w...pl> wrote

    > Był ktoś? Zabawa była przednia :)

    Czy ja wiem? Goraco jak w piekle, kurzu jak w bibliotece
    jedyne co mozna bylo dostac do picia bez problemu to piwo
    jedzenie nie do zdobycia i nudno jak cholera, co w tym fajnego?

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 4. Data: 2009-08-12 13:35:06
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Spider A.J. pisze:

    > Czy ja wiem? Goraco jak w piekle, kurzu jak w bibliotece
    > jedyne co mozna bylo dostac do picia bez problemu to piwo
    > jedzenie nie do zdobycia i nudno jak cholera, co w tym fajnego?

    niestety wygodnictwo z wiekiem przychodzi:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2009-08-12 14:54:35
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** "Spider A.J."
    Czy ja wiem? Goraco jak w piekle, kurzu jak w bibliotece jedyne co mozna
    bylo dostac do picia bez problemu to piwo jedzenie nie do zdobycia i nudno
    jak cholera, co w tym fajnego?

    Ale wnosze ze nie padalo jak na Bobrowisku???

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 6. Data: 2009-08-12 15:41:49
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Spider A.J. wydusił z siebie te słowy:

    > "Karambol" <m...@w...pl> wrote

    > Czy ja wiem? Goraco jak w piekle, kurzu jak w bibliotece
    > jedyne co mozna bylo dostac do picia bez problemu to piwo
    > jedzenie nie do zdobycia i nudno jak cholera, co w tym fajnego?

    a byłeś, ze tak piszesz?

    Tak sie sklada, ze w "motowiosce" nie bylo kurzu, bo teren byl trawiasty,
    był bezproblemowy dostęp do toi toików tylko dla zarejestrowanych w
    motowiosce, bezproblemowy dostęp do "motospa" czyli umywalek i prysznica
    polowego, bezproblemowy dostęp do kawiarenki 24h w ktorej była DARMOWA kawa,
    herbata i woda - tylko dla motowioski - i kolejka (tylko rano) po kawe nie
    przekraczała 10 osob. Później kolejek nie bylo.

    Organizacja motowioski byla wzorowa i za to dla klubu organizującego należy
    sie medal.

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 7. Data: 2009-08-12 21:24:44
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

> [...]
    > kawe nie przekraczała 10 osob. Później kolejek nie bylo.
    >
    > Organizacja motowioski byla wzorowa i za to dla klubu organizującego

    Taa i fajne filmy puszczali.
    Ale byla w tym lyzka dziekciu - glosniki z namiotu napieprzaly cala noc, a
    ja rozbilem sie na samym rogu namiotu, czyli dokladnie pod jednym z
    glosnikow. Kominiarka, kaptur i stopery - nic nie pomoglo, mialem
    nieprzespana noc. Tak sie nie robi, nawet duza i mala scena cichnie po 2 w
    nocy. Ale reszta git:)

  • 8. Data: 2009-08-13 08:04:17
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Karambol wydusił z siebie te słowy:

> [...]
    > jednym z glosnikow. Kominiarka, kaptur i stopery - nic nie pomoglo,
    > mialem nieprzespana noc. Tak sie nie robi, nawet duza i mala scena

    bylo tyle miejsca, ze mogłeś sie przeniesc ... a tak na marginesie - jakbyś
    sie rozbił poza wioską .. to nie mialbyś gdzie sie przeniesc, zeby w nocy
    była cisza ... ;-)

  • 9. Data: 2009-08-13 09:11:12
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    > bylo tyle miejsca, ze mogłeś sie przeniesc ... a tak na marginesie -
    jakbyś
    > sie rozbił poza wioską .. to nie mialbyś gdzie sie przeniesc, zeby w nocy
    > była cisza ... ;-)

    Fajnie, ze mialem sily sie przenosic:) Skad mialem wiedziec, ze jako jedyni
    na calym woodstoku nie wylacza naglosnienia na noc.
    Jak sie zorienotwalem bylo juz za pozno - jesli wiesz co chce powiedziec;)

  • 10. Data: 2009-08-13 10:30:44
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]

    > jedyni na calym woodstoku nie wylacza naglosnienia na noc.
    > Jak sie zorienotwalem bylo juz za pozno - jesli wiesz co chce

    wiem ;-)

    ale zapewniem Cie, ze lepsza muzyka 24h z naszej kawiarenki, niż ...
    sąsiedzi pijący do 5 nad ranem opowiadający o tym jak i co przeżyli z
    kobietami, motocyklami, czasem jednym i drugim w tym samym czasie, a gdy
    konczyly sie opowiastki to zaczynali od początku, bo i tak nikt nie pamiętał
    co mówili 3 flaski wczesniej...