  • Data: 2010-04-09 12:08:24
    Temat: Re: Wolny dysk.
    Od: "MatJK" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co wcale nie spowoduje zmiany szybkości działania dysku.

    > A co skaner ma do tego? ;)

    > Doskonałej - nówka nieśmigana.
    > Jak nie masz tego modelu laptopa, to może nie komentuj?
    >
    > Jacek

    Doskonałej - nówka nieśmiagana? Kolega to wie, bo ma przed sobą szklaną kulę.
    Co ma model laptopa do stanu dysku?
    Jeśli dysk pracuje w trybie PIO, a z opisu autora wynika, że tak jest - to
    czynność, którą wskazałem wykonać pomoże.
    W przeciwieństwie do tej, którą polecał wykonać Kolega.
    Nie znasz się - nie komentuj głupio, nic nie wnosząc do tematu.