  • Data: 2012-02-14 00:36:53
    Temat: Re: Wodoszczelna obudowa
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "zapinio" 4f394648$0$1224$6...@n...neostrada.pl

    > W przypadku jeśli GPS jest gadżetem, który może być ,a może nie być.
    > Albo jeśli w przypadku jego niesprawności można się zapytać chłopa na łące : Panie
    ...Zurisch,Zurisch...Nieporęt 18km.

    Właśnie o taki chodzi. A gdzie go można kupić?

    > Natomiast w przypadku wybierania się na lodowiec, w góry, na morze etc, czyli
    wszędzie tam gdzie przyrząd ów może decydować o
    > bezpieczeństwie vulgo życiu liczenie w ten sposób jest idiotyzmem.

    Nie zależy mi na takim bezpieczeństwu czy takiej pewności.
    Ale musi pokazywać, gdzie jestem.

    > Z faktu ,że powszechnie popełnianym nie wynika ,że idiotyzmem być przestaje.

    > Można też w ogóle nigdzie nie jechać (płynąć) i oszczędności będą jeszcze większe.

    To fakt -- zauważ, że im starszy człowiek, tym oszczędniejszy.
    Po setkach lat nawet kwiatów na grób nikt nie stawia...

    -=-

    Ponoć w większości miejsc wystarczy sam telefon komórkowy,
    bo operatorzy ponoć potrafią lokalizować taki telefon
    z niebywałą dokładnością.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'