  • 81. Data: 2022-02-24 14:11:52
    Temat: Re: Wodorowe Renault
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Feb 2022 18:32:43 +0100, r...@k...pl wrote:

    > Tak, wszyscy mieszkali na przedmieściach miasta, a coś takiego jak wieś to nie
    > istnieje :D

    W Warszawie moze to inaczej wygląda, ale taki Wroclaw - 600k
    mieszkancow, woj. dolnoslaskie 2.3 mln.

    P.S. Liczba wyborcow wroclawskich sie delikatnie zmniejszala.
    Za to ukrainski/rosyjski slychac coraz czesciej ...

    J.

  • 82. Data: 2022-02-24 14:13:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Feb 2022 14:20:03 +0000, K wrote:

    > Nie znam biedakow ze slumsow, ale znam w Gdyni konstruktora/architekta,
    > ktory mieszka w starym komunistycznym bloku z lat 70, a za sama gotowke,
    > ktora ma moglby kupic caly swoj blok i jeszcze by mu zostalo na waciki.
    >
    > Poza tym jak patrze na mieszkania M3 za 1.1mln w Gdansku i klitki w
    > falowcu na Przymorzu po 500k to zastanawiam sie nad definicja biedaka.

    Biedak to jest ten, ktorego nie stac tę klitkę :-(

    J.

  • 83. Data: 2022-02-24 14:55:08
    Od: K <n...@e...com>

    On 24/02/2022 13:13, J.F wrote:

    > Biedak to jest ten, ktorego nie stac tę klitkę :-(
    >
    > J.

    No to jego temat zwiekszenia mocy w bloku nie dotyczy. Dzis albo masz
    dom/mieszkanie na kredyt na reszte zycia, cos dziedziczysz albo masz
    zajebiscie prosperujacy biznes ale wtedy znowu cie ten problem nie dotyczy.

  • 84. Data: 2022-02-26 20:06:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 24 Feb 2022 09:25:42 +0000, K

    > Zacznijmy od tego, ze to ty masz problem z tym, ze ktos ma inne potrzeby
    > niz ty i nie kupuje twoich teorii/wizji.

    Ja w przeciwieńśtwie do ciebie nikomu moich wizji nie wciskam, nie zakładam
    pierdyliona wątków srających na ICe, podobnie jak nie zakładam wątków
    srajacych na EV. To akurat twoja domena.

    > Nie neguje potrzeby istnienia EV jako takich i tego, ze dla Ciebie i
    > Konia moga byc one mega wygodne w uzytkowaniu, a potrzeba rozplanowania
    > dluzszej podrozy pod przystanki na ladowanie i straty czasu z tym
    > zwiazanej nie stanowia dla Ciebie problemu.

    Nie, tylko tak sobie popiardujesz że PHEV jest gorszy od diesla bo ma tryb
    CHARGE sugerując że wszyscy jeżdżący PHEVami są debilami i zwiększają sobie
    na własne życzenie zużycie paliwa i emisji.

    > Ile razy musialem wsiasc w auto i zrobic 1700km w jedna strone
    > czy to na wakacje, czy z powodu jakies zdarzenia losowego typu pogrzeb
    > to jedyne czym sie musialem przejmowac byla dzialajaca nawigacja.

    ROTFL No napisz ile to razy było, bo widzę że bardzo chcesz.

    > Mamy rozne problem i sposoby na przezycie swojego zycia i dla jednych na
    > dzien dzisiejszy EV to stan umyslu, a dla drugich zloty srodek. Z EV
    > obaj mamy tyle samo wspolnego, czyli ani ty ani ja ich nie mamy tylko z
    > roznych powodow.

    Ale co to kogo obchodzi, czemu ci się tak ulewa na ten temat?
    Po jakiego grzyba trujesz nieprawdziwymi informacjami?

    > Hybryda to nie EV i z ekologia ma tyle wspolnego co diesel euro6.

    Znowu wyskakujesz tymi bzdurami i potem się dziwisz że staram się te bzdury
    prostować. Przywołaj w końcu źródło "testu", na który się powołujesz,
    bo chcę uwierzyć że śnię że komuś tak wyszło.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 85. Data: 2022-02-28 12:32:46
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 24-Feb-22 o 08:59, Cavallino pisze:

    > Wielu.
    > A coś to zmienia w temacie?

    Tak zmienia, w tym mikropodwątku w którym to nie brałeś dotąd udziału a
    dotyczy tego jak to mieszkańców slamsów nie stać na ładowanie :) - otóż
    moim zdaniem to w domach mieszka więcej typowych mieszkańców slamsów niż
    w blokach - change my mind :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 86. Data: 2022-02-28 12:47:42
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-02-2022 o 12:32, Mirek Ptak pisze:

> [...]
    > dotyczy tego jak to mieszkańców slamsów nie stać na ładowanie :) - otóż
    > moim zdaniem to w domach mieszka więcej typowych mieszkańców slamsów niż

    Chyba nie załapałeś, że chodziło o ładowanie na szybkich ładowarkach.
    A to jest zabawa z 10 razy droższa niż ładowanie "u siebie" z nocnej taryfy.

    Mało kogo na to stać jako podstawowe źródło zasilania bez, w sensie że
    zapłacić niby się da, ale szkoda w ten sposób martnotrawić kasę.
    Prościej i taniej będzie w ogóle nie kupować bev.
    Dotyczy również bogaczy.

    Mieszkańcy domów zazwyczaj nie mają tego problemu - a to on jest
    kluczowy, a nie to ile mają na koncie.

  • 87. Data: 2022-03-01 14:09:51
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 28-Feb-22 o 12:47, Cavallino pisze:
    > Chyba nie załapałeś,

    Nie to Ty chyba nie załapałeś, że Roman uważa bloki za slamsy, z czym ja
    się nie zgadzam, choćby z powodu, że sam mieszkam w bloku :)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 88. Data: 2022-03-01 14:14:55
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-03-2022 o 14:09, Mirek Ptak pisze:

    > Nie to Ty chyba nie załapałeś, że Roman uważa bloki za slamsy,

    To tylko retoryka, nie sądzę, żeby pisał poważnie.
    Luz.

  • 89. Data: 2022-03-02 08:36:37
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 01-Mar-22 o 14:14, Cavallino pisze:
    > To tylko retoryka, nie sądzę, żeby pisał poważnie.

    Z tym bywa różnie ;)

    > Luz.

    Zawsze :)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 90. Data: 2022-03-02 08:40:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mirek,

    Wednesday, March 2, 2022, 8:36:37 AM, you wrote:

    > Z tym bywa różnie ;)

    Całkiem poważnie - pokomunistyczne blokowiska z wielkiej płyty, bez
    parkingów, to dla mnie slumsy.

    [...]

    --
    Best regards,