  • Data: 2022-02-28 12:47:42
    Temat: Re: Wodorowe Renault
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28-02-2022 o 12:32, Mirek Ptak pisze:

    > Tak zmienia, w tym mikropodwątku w którym to nie brałeś dotąd udziału a
    > dotyczy tego jak to mieszkańców slamsów nie stać na ładowanie :) - otóż
    > moim zdaniem to w domach mieszka więcej typowych mieszkańców slamsów niż
    > w blokach - change my mind :)

    Chyba nie załapałeś, że chodziło o ładowanie na szybkich ładowarkach.
    A to jest zabawa z 10 razy droższa niż ładowanie "u siebie" z nocnej taryfy.

    Mało kogo na to stać jako podstawowe źródło zasilania bez, w sensie że
    zapłacić niby się da, ale szkoda w ten sposób martnotrawić kasę.
    Prościej i taniej będzie w ogóle nie kupować bev.
    Dotyczy również bogaczy.

    Mieszkańcy domów zazwyczaj nie mają tego problemu - a to on jest
    kluczowy, a nie to ile mają na koncie.