-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!feeder5.feed.usenet.farm!feeder1.feed.usenet.farm!feed.us
enet.farm!aioe.org!news.chmurka.net!.POSTED.tenant1-nat1.sanger.ac.uk!not-for-m
ail
From: K <n...@e...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wodorowe Renault
Date: Wed, 23 Feb 2022 14:03:33 +0000
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <sv5erl$kfi$1$horizn@news.chmurka.net>
References: <sus6e4$o3a$1@news.icm.edu.pl> <suvqkl$7io$1$horizn@news.chmurka.net>
<1tzf8w9elvlj0$.dlg@myjk.org> <sv0de3$vrn$1$horizn@news.chmurka.net>
<1jl70f3rnr2b8$.dlg@myjk.org> <sv0f9f$38d$1$horizn@news.chmurka.net>
<6auzx33v8bdd$.dlg@myjk.org> <sv11tl$rta$1$horizn@news.chmurka.net>
<9tkk6scqkwqk$.dlg@myjk.org> <sv4vjm$ie$1$horizn@news.chmurka.net>
<12zhrps0x7y7y$.dlg@myjk.org> <sv55of$8rj$1$horizn@news.chmurka.net>
<1d65tk7f8ihq8$.dlg@myjk.org>
NNTP-Posting-Host: tenant1-nat1.sanger.ac.uk
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Wed, 23 Feb 2022 14:03:33 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="horizn";
posting-host="tenant1-nat1.sanger.ac.uk:193.62.205.241";
logging-data="20978";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:91.0) Gecko/20100101
Thunderbird/91.5.0
Content-Language: en-GB
In-Reply-To: <1d65tk7f8ihq8$.dlg@myjk.org>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2701755
[ ukryj nagłówki ]On 23/02/2022 12:28, Myjk wrote:
> Wed, 23 Feb 2022 11:28:14 +0000, K
>
>> Dyskredytuje wywiernie presji i obecna technologie.
>
> Presja to ochrona ludzi przed spalinami, czyli dbani o ich zdrowie.
> Technologia jest wystarczająca, niesie pewne wyzwania, ale to normalne przy
> transformacjach, które przypominam ponownie, nie dzieją się z dnia na
> dzień, tylko będą trwać przez najbliższe 15-20 lat. I ty, uparcie, na te
> 15-20 najbliższe lat patrzysz z obecnej perspektywy co jest podejściem od
> tyłka strony. Ja rozumiem że młody jesteś i nie pamiętasz transformacji
> koń-spaliniak, ja też nie pamiętam, ale potrafię sobie wyobrazić że
> wyglądało to dokładnie tak samo.
>
Dlatego dbamy, nie mozna starymi wjezdzac do centrow miast, mamy siki,
dpf, katalizatory, Daniel sprzedaje specjalna benzyne ktorej spalanie
obniza produkcje smogu o 50%. Przy produkcji naszych ICE nie pracuja
Ujgurzy w obozach koncetracyjnych ani dzieci w kopalniach, a i sie o
wiele lepiej recyklinguja niz baterie z ktorych metale po odzyskaniu sie
do niczego nie nadaja.
>> Alez wielokrotnie sie smialem z ludzi kupujaych diesla do jazdy po
>> miescie i placzacych z powodu DPF. Tyle tylko, ze ten DPF sie nie
>> zapycha co kilka dni/tygodni czy nawet miesiecy i mozna go czyscic nawet
>> bez demontazu.
>
> No, a teraz robisz dokładnie to samo co tamci, próbujesz sobie wetknąć
> takiego diesla pomimo że nijak nie pasuje do warunków i nijak go kupować
> nie musisz. Ja jakoś uwielbiam EV i chę mieć, a jednak z paru powodów
> (głównie ceny i małych przebiegów co determinuje ich "zwrot") nie mam. I
> jakoś mnie to szczególnie nie gniecie. Ty masz notoryczną sraczkę na temat
> EV. Może idź się leczyć z tego, bo poważnie to wygląda chorobliwie.
>
Ja tez uwielbiam EV i tez mnie nie stac na takiego ktorego bym chcial, a
jeszcze bardziej mnie nie stac na posiadanie dwoch aut tak aby jedno
stalo. Ale to ty za kazdym razem gdy ktos napisze cos co nie pasuje do
twojej teorii dostajesz sraczki.
>> No nie do konca, bo spalinowego da sie ugasic jesli podejdziesz do tego
>> szybko i sprawnie (zalezy czy sie pali olej czy cos innego) z
>> elektrycznym to jest niewykonalne bo zawsze sie pala baterie do ktorych
>> nie ma dostepu.
>
> Powtarzam ponownie, i tak większość spłonie doszczętnie, bo straż nie stoi
> na każdym skrzyżowaniu gotowa do akcji. Zresztą to kwestia narzędzi, i tu
> znowu, póki co zapotrzebowanie jest niskie (tak samo jak na recykling) więc
> służby nie są uzbrojone.
>
Splonie, sie posprzata, wywiezie na zlom. Nie trzeba czekac kilka dni w
specjnym pojemniku az sie wypali ani pozniej podchodzic do wraku z
aparatem tlenowym.
>> Nie, za 5 albo 8 bo wiekszosc o ile nie wszyscy producenci zapowiedzieli
>> koniec produkcji spalinowych na dlugo przed deadlinem.
>
> Nie wszyscy. Mazda i Toyota uparcie się trzymają spaliniaków i
> zapowiedziały że będą się ich trzymać tak długo jak tylko się da. Więc
> ponownie, nie jęcz. Będziesz mógł sobie nadal kupić trutkę spalinową, tak
> nową jak i używaną, przez kolejne (strzelam) 50 lat. Czyli pewnie do
> śmierci.
>
I takiej Mazdy i Toyoty nie zarejestrujesz w Europie, beda to robili na
rynki w ktorych malo kogo w ogole stac na cos wiecej niz motorower.
>> Wybacz ale nie licze na to, ze cos sie w kwestii baterii zmieni na plus.
>> Na dzis wychodzi na to, ze przyszlosc jest w wodorze.
>
> To dlatego, że liczysz się z psem, zamiast uwzględniać realne potrzeby
> ludzi. Takich co mają wymagania aby tankować się w 5 minut i takich co
> przejeżdżają notorycznie więcej niż 60km dziennie, jest zdecydowana
> mniejszość.
>
Gdyby tak bylo to sprzedaz elektrycznych wynosilaby 90-100% wszystkich
sprzedawanych samochodow. Tesle3 w podstawie w UK mozesz miec za cos ok.
?42k czyli w cenie wypasionej Insigni czy Passata w dieslu.
>>>> Po co mi recenzja pana Zbyszka z elektrowoz.pl, ktory
>>>> jezdzi dziennie 5km do biedronki i na jednym ladowaniu
>>>> jezdzi miesiac?
>>> Pokaż taką recenzję, albo raczej recenzje.
>
> I gdzie te recenzje? Znowu jest z nimi jak z ostatnim testem PHEVów,
> że są tylko w twojej wyobraźni? Na źródło testu PHEV, aby zweryfikować co
> tam pismaki zeń wyssały, też czekam. Bo wystarczyło że pominęli jedno,a
> kluczowe, zdanie z tego raportu które całkowicie może odwracać przekaz.
>
Pozniej poszukam, ciezko sie przebic przez te blogi z wazelina.
>> Nie trudno. Tylko nie w tym rzecz. Pisalem juz, ze technologia jest dla
>> mnie, a nie ja dla technologii. I albo oferuje mi ten sam albo lepszy
>> komfort albo nie jest godna mojej uwagi.
>
> Na szczęscie nie ty decydujesz, tylko większość. Większość dochodzi do
> świadomości i chce mieć ciche i nie trujące ich pojazdy, szczególnie że nie
> są dla tej większości znacznie bardziej upierdliwe w użytkowaniu w stosunku
> do dawanych przez nie korzyści.
>
Ja tez chce ale ich wady przeslaniaja te korzysci.
>> No to kupie Leafa i Zoe zeby sie dowiedziec :)
>
> Nie musiałbyś oczywiście kupować, gdybyś się opierał na rzetelnych
> statystykach a nie wyjątkach od reguły no i gdybyś faktycznie jadał te
> lody.
>
Dlaczego dwoch moich sasiadow, ktorzy sa zwyklymi uzytkownikami
elektrykow uwazasz za wyjatki? Oni obaj maja po dwa auta, elektryka i
spalinowego.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.02.22 15:20 K
- 23.02.22 16:10 ii
- 23.02.22 16:20 ii
- 23.02.22 18:32 r...@k...pl
- 23.02.22 18:41 r...@k...pl
- 23.02.22 18:42 r...@k...pl
- 23.02.22 19:37 Myjk
- 23.02.22 19:45 Myjk
- 23.02.22 20:26 r...@k...pl
- 24.02.22 01:00 RoMan Mandziejewicz
- 24.02.22 01:03 RoMan Mandziejewicz
- 24.02.22 01:03 RoMan Mandziejewicz
- 24.02.22 05:14 Cavallino
- 24.02.22 05:23 Cavallino
- 24.02.22 08:34 Mirek Ptak
Najnowsze wątki z tej grupy
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
Najnowsze wątki
- 2025-03-03 a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- 2025-03-03 nie naprawiam więcej telewizorów
- 2025-03-03 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-03 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2025-03-03 Gdy ministrowie sa golodupcami
- 2025-03-03 Pruszków => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-03-03 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-03-03 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-03 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-03 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-03 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-03 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-03-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=