  • 81. Data: 2011-02-16 13:25:58
    Temat: Re: Wniosek do Trybunału Konstytucyjnego już jest!
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ijgfd8$7rn$...@i...gazeta.pl...

    > A to ciekawe. Rozbawiłeś mnie tym bardzo. Jeżeli tak samo, to po co dawno
    > temu
    > wprowadzono nakaz świecenia przez motocykle?

    specjalnie zostawiłem całość, bo widzę, że nawet nie potrafisz przeczytać ze
    zrozumieniem tego, co sam napisałeś

    przeczytaj ze trzy razy, jak nadal nie zrozumiesz, poproś kogoś starszego

  • 82. Data: 2011-02-16 13:52:26
    Od: "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl>

    szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > wypadku się nie zdewaluował

    > skoro nie zrozumiałeś mimo podpowiedzi, to ci wytłumaczę
    >
    > flower sugerował, że ty tylko w niedziele do kościoła jeździsz, a co za tym
    > idzie, mało jeździsz i żarówki nie miały się najzwyczajniej w świecie, kiedy
    > przepalić, a inni jeżdżą, cały tydzień, a więc więcej, i żarówki im się
    > zużywają
    >
    > ps. umiejętność czytania, to nie tylko znajomość alfabetu i umiejętność
    > poskładania literek w wyrazy, to również umiejętność zrozumienia tekstu, a
    > szczególnie tego, co nie zostało napisane, tylko zasugerowane :)

    W pozostałe dni tygodnia też się do kościoła chodzi.
    Pewnie z ciebie taki niedzielny katolik, co to w niedzielę musi podjechać 2km
    furą pod bramę kościoła i się polansować.

  • 83. Data: 2011-02-16 14:16:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ijghaa$f7u$...@i...gazeta.pl...

    > W pozostałe dni tygodnia też się do kościoła chodzi.
    > Pewnie z ciebie taki niedzielny katolik, co to w niedzielę musi podjechać
    > 2km
    > furą pod bramę kościoła i się polansować.

    no i widzisz, wszystko jasne, skoro chodzisz, a nie jeździsz, to jak się te
    biedne żarówki miały poprzepalać ;)

    i popracuj nad, trudne słowo, ripostą, aby była celna i cięta

  • 84. Data: 2011-02-16 14:29:53
    Od: "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl>

    szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

> [...]

    Sp....j

  • 85. Data: 2011-02-16 16:15:18
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-02-16 12:49, marian z campingu pisze:

    > Pytam jeszcze raz: skąd żarówka wie, że jest tydzień i może się przepalić?

    Zawsze jest jakiś tydzień.

  • 86. Data: 2011-02-16 16:27:45
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    grup dyskusyjnych:ijg1vu$30il$...@n...ipartners.pl...

    > brawo jasiu, teraz musimy tylko dopasować twoją metaforę do ruchu ulicznego, mi
    wychodzi że obaj mamy rację, nie wiem jak tobie

    Metafora doskonale pasuje - światła pomagają w dostrzeżeniu tych którzy
    ich używają. Tym skuteczniej, im jest ich mniej.
    Niestety, nie pomagają w dostrzeżeniu tych, którzy świateł nie mają,
    lub mają słabe (piesi, rowerzyści) a wręcz pogarszają ich widoczność.

    Podsumowując, skoro podano kontrprzykłady, to generalizacja:
    "no proszę, czyli jednak światła pomagają w dostrzeżeniu i uniknięciu
    kolizji/wypadku"
    jest fałszywa

    ...jasiu

  • 87. Data: 2011-02-16 18:44:00
    Od: Adam Krawczyk <a...@a...secretkey.eu>

    Dnia Wed, 16 Feb 2011 07:22:54 +0000 (UTC), użytkowmik marian z campingu
    napisał(a):

    > Skąd wiesz, że nikt nie ma problemu z odróżnieniem? Mama ci powiedziała?
    > Poczytaj trochę na ten temat.
    > http://dadrl.pl/docs/fema.pdf

    Byłem, mieszkałem, mam znajomych , umiem czytać, wiem.

    PLONK, Warning!

    Adam Krawczyk - Ruda Śląska
    Citroen Xantia '93 1.9i (DKZ) + ECU (LFZ) Vizeks Compilation
    Toyota Corolla '96 1,3 XLI (4E-FE)

  • 88. Data: 2011-02-16 18:49:24
    Od: Adam Krawczyk <a...@a...secretkey.eu>

    Dnia Wed, 16 Feb 2011 07:33:58 +0000 (UTC), użytkowmik marian z campingu
    napisał(a):

    Stać mnie na żarówki, wymieniam profilaktycznie, zanim się przepali.

    > Co polaczki

    Nie rusza, ja to nawet polaczkiem nie jestem.
    To nie jest grupa o polityce!

  • 89. Data: 2011-02-16 18:49:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Feb 2011 21:52:46 +0000 osobnik zwany marian z
    campingu wystukał:

    > Konkrety, niuniek, konkrety. Bo się ośmieszasz.

    Federation of Europenan Motorcycle Associations

    Tytuł: Saving Car Drivers

    nie uzurpuj sobie prawa do powołyłwania się na motocyklistów w świetle
    samochodziarzy.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 90. Data: 2011-02-16 19:06:57
    Od: Adam Krawczyk <a...@a...secretkey.eu>

    Dnia Wed, 16 Feb 2011 13:29:53 +0000 (UTC), użytkowmik marian z campingu
    napisał(a):

    > Sp....j

    A myślałem że nie ma lepszego od Zacieka.

    EOT z mojej strony.