  • 11. Data: 2009-02-18 22:19:50
    Temat: Re: Włoskie maszynu - urok, smak i moc czy blichtr, lipa i drożyzna?
    Od: solo <r...@i...eu>

    Michał Demczuk pisze:

    > Nie ma takiego miasta Londyn :) Lądek jest!
    >
    > A motocykl to MV Agusta!

    A może i jaki (albo nijaki) August miał MV :D

    Solo R1

  • 12. Data: 2009-02-19 08:38:04
    Od: neuro <n...@g...com>

    On 18 Lut, 14:07, fv <f...@c...com> wrote:

    > A teraz zobacz na to ile kosztuje pełny wydech Termigioni i ile za niego chcą w
    salonie w Polsce. Ja
    > usłyszałem, że za same puszki + filtry do 696 to by chcieli coś ponad 7tys. Tyle to
    kosztuje
    > kompletny zestaw Akrapovic do większości motocykli japońskich.

    Nie przesadzaj.
    http://www.motorcycle-exhausts.co.uk/index.php?manuf
    acturers_id=750&osCsid=57dd8dd6c161ec926c7aa3e896f2f
    d9c
    Wystarczy poszukać, zamiast iśc po najmniejszej linii oporu, dając
    zarabiać złodziejom z polskich sklepów.

    pozdr
    p.

  • 13. Data: 2009-02-19 11:42:10
    Od: fv <f...@c...com>

    solo wrote:
    > A może i jaki (albo nijaki) August miał MV :D

    I dobrze, należało mi się. Leszczarstwo, zwłaszcza jeśli chodzi o nazwy marek, należy
    tępić.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 14. Data: 2009-02-20 23:05:45
    Od: "DarkDaro" <d...@g...pl>

    > Niestety ceny tych maszyn zabijają. Drugie niestety to problem z
    > jakąkolwiek użytecznością czy
    > praktycznością. Trzecie niestety to obowiązkowy komplet wydechów, które są
    > znacznie droższe niż te
    > do sprzętów japońskich. I czwarty i piąty i szósty... Wymagają wielu
    > wyrzeczeń.
    >
    > Czy warto?

    Ja włoskie sprzęty lubię....podziwiac na plakatach

    DarkDaro
    ZX-6R `02 w kolorze blue
    http://strony.aster.pl/darkdaro/

  • 15. Data: 2009-02-24 14:29:00
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    Norbi wrote:

    > A ja wiem kto ma do sprzedania
    > rocznik 08
    > Bialy.... :)
    > I mozna sporo ponegocjowac cene.. :)

    Taak? To pojade negocjowac :)
    Uzyje argumentu ze bialy - to pewnie na taksowce jezdził!
    Nie jezdził? Nowy? -- nieszkodzi pewnie przeznaczony na taksowke ;-)

    Norbi. To milość platoniczna. Niestety. Buu.

    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A

  • 16. Data: 2009-02-25 09:38:10
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Watson pisze:

    > Taak? To pojade negocjowac :)
    > Uzyje argumentu ze bialy - to pewnie na taksowce jezdził!
    > Nie jezdził? Nowy? -- nieszkodzi pewnie przeznaczony na taksowke ;-)
    >

    > Norbi. To milość platoniczna. Niestety. Buu.

    No tak. Erotoman gawędziarz.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj