eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWlodimiriec - skrzynia biegowRe: Wlodimiriec - skrzynia biegow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wlodimiriec - skrzynia biegow
    Date: Thu, 19 Jan 2012 19:01:47 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <jf9lqd$c99$1@node2.news.atman.pl>
    References: <0...@1...googlegroups.com>
    <jf90cm$khj$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@d...googlegroups.com>
    <jf941o$oom$1@node2.news.atman.pl>
    <4f181b07$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@k...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 109.231.10.242
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1326996109 12585 109.231.10.242 (19 Jan 2012 18:01:49
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Jan 2012 18:01:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
    In-Reply-To: <c...@k...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2427944
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-01-19 15:47, amos pisze:
    > On 19 Sty, 14:30, "Ukaniu"<l...@g...pl> wrote:
    >> Nie istniał bezpiecznik który coś zabezpieczał a walenie młotkiem służyło
    >> naprowadzeniu wodzika na właściwą pozycję z której wypdł.
    >>
    > Czyli konstruktor przewidzial, ze wodzik bedzie wypadal i
    > zaprojektowal mechanizm, ktory w prosty sposob pomoze mu "sie
    > naprawic".
    >
    > Nie upieram sie przy owym "bezpieczniku", ktorego glowna funkcja jest
    > zabezpieczenie instalacji przed zniszczeniem, lecz pewne analogie tu
    > widze.

    Praktycznie każda konstrukcja w ciągnikach rolniczych z tamtych lat ma
    podobne działanie. W C328/330 odkręca się mechanizm wybieraka i
    śrubokrętem ustawia się wodziki w odpowiedniej pozycji. W konstrukcjach
    C355/C360/C3603P/4011 i Zetorach z tego okresu odkręca się w górnej
    pokrywie skrzyni 4 śruby z wkładem spręzynowym które odpowiadają za
    utrzymywanie wodzików w odpowiednich pozycjach i też ustawia się
    wszystkie wodziki w jednej neutralnej pozycji, po to by mechanizm
    wybieraka mógł wrócić na poprawną pozycję.

    Zgadzam się w T-25 zostało to rozwiązane dużo prościej, należy jedynie
    pamiętać iż T-25 to opracowanie KHD Deutz, nad którym myślał jakiś
    inżynier a nie jak w przypadku Ursusa - kretyn.


    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: