-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wlodimiriec - skrzynia biegow
Date: Thu, 19 Jan 2012 19:01:47 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 32
Message-ID: <jf9lqd$c99$1@node2.news.atman.pl>
References: <0...@1...googlegroups.com>
<jf90cm$khj$1@node2.news.atman.pl>
<2...@d...googlegroups.com>
<jf941o$oom$1@node2.news.atman.pl>
<4f181b07$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@k...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 109.231.10.242
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1326996109 12585 109.231.10.242 (19 Jan 2012 18:01:49
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Jan 2012 18:01:49 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
In-Reply-To: <c...@k...googlegroups.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2427944
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-01-19 15:47, amos pisze:
> On 19 Sty, 14:30, "Ukaniu"<l...@g...pl> wrote:
>> Nie istniał bezpiecznik który coś zabezpieczał a walenie młotkiem służyło
>> naprowadzeniu wodzika na właściwą pozycję z której wypdł.
>>
> Czyli konstruktor przewidzial, ze wodzik bedzie wypadal i
> zaprojektowal mechanizm, ktory w prosty sposob pomoze mu "sie
> naprawic".
>
> Nie upieram sie przy owym "bezpieczniku", ktorego glowna funkcja jest
> zabezpieczenie instalacji przed zniszczeniem, lecz pewne analogie tu
> widze.
Praktycznie każda konstrukcja w ciągnikach rolniczych z tamtych lat ma
podobne działanie. W C328/330 odkręca się mechanizm wybieraka i
śrubokrętem ustawia się wodziki w odpowiedniej pozycji. W konstrukcjach
C355/C360/C3603P/4011 i Zetorach z tego okresu odkręca się w górnej
pokrywie skrzyni 4 śruby z wkładem spręzynowym które odpowiadają za
utrzymywanie wodzików w odpowiednich pozycjach i też ustawia się
wszystkie wodziki w jednej neutralnej pozycji, po to by mechanizm
wybieraka mógł wrócić na poprawną pozycję.
Zgadzam się w T-25 zostało to rozwiązane dużo prościej, należy jedynie
pamiętać iż T-25 to opracowanie KHD Deutz, nad którym myślał jakiś
inżynier a nie jak w przypadku Ursusa - kretyn.
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
Najnowsze wątki z tej grupy
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO