  • 11. Data: 2009-09-10 07:37:08
    Temat: Re: Własnie nabyłem R1
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Użytkownik <r...@v...pl> napisał w wiadomości

    >Witam wszystkich,
    >właśnie połtorarocznej przerwie zakupiłem kolejną R1 , tym razem z
    >rocznika 2006 , trochę póżno w tym sezonie , nie obyło się też bez
    >wielkiej awantury w domu (żona) ale co tam , jestem happy, sprzęt
    >śmiga pięknie , a może macie jaieś sprawdzone przepisy na ułagodzenie
    >małżonki ?

    Primo: kobiety nie rozróżniają motocykli tylko kolory
    Drugie primo: nie należy liczyć w takich sytuacjach na racjonalne
    zachowania (kobiet ;-))
    Trzecie primo: jeżeli wsiadłeś po dzwonie to potwierdzam
    zdanie KJ-ta - nie licz na to że kiedykolwiek będzie OK.
    Mi wybaczono 8 kolejnych motocykli, niestety po dzwonie
    ten 9. jest przedmiotem ciągłych praktyk woodoo ze strony
    mojej żony. Trwa to juz rok i nie jest mi lekko.

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y

  • 12. Data: 2009-09-10 08:18:02
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 9 Wrz, 23:42, PB <p...@b...pl> wrote:

    > dobry seks leczy wiekszosc kobiet. Chyba ze tego nie lubia...

    Wszystkie lubia. Tylko nie wszyscy faceci potrafia im zapewnic DOBRY
    sex;D

    scibor
    czarna perla CBF500

  • 13. Data: 2009-09-10 08:53:31
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-09-10 10:18:02 +0200, scibor1 <s...@e...pl> said:

    > Wszystkie lubia. Tylko nie wszyscy faceci potrafia im zapewnic DOBRY
    > sex;D

    Się mi taki żarcik przypomniał:

    - Dlaczego kobiety mają orgazm?

    - A kogo to kurwa obchodzi?!

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 14. Data: 2009-09-10 08:54:46
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-09-10 08:21:51 +0200, "grzech" <z...@w...pl> said:

    > sex, flaszką? - to musiał być niezły dzwon :)))

    Myślałem o bardziej tradycyjnym zastosowaniu doustnym, ale tak też
    można. A jak nie pomoże, to da się jej użyć do wodowania - to zawsze
    działa.

  • 15. Data: 2009-09-10 09:08:02
    Od: Siwa <p...@i...pl>

    On 9 Wrz, 22:36, r...@v...pl wrote:
> [...]
    > wielkiej awantury w domu (żona) ale co tam , jestem happy, sprzęt
    > śmiga pięknie , a może macie jaieś sprawdzone przepisy na ułagodzenie

    W moim przypadku mnie zaspokoiłaby świadomość bycia happy posiadaczką
    takiej maszyny:))))))...poza tym Radku nie Ty jeden musisz łagodzić
    sytuacje...
    pozdrawiam

  • 16. Data: 2009-09-10 09:35:39
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    PB napisał(a):

    > dobry seks leczy wiekszosc kobiet.

    nie po to chlop kupil motur, zeby musial dalej sex uprawiac

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 17. Data: 2009-09-10 13:28:42
    Od: amos <g...@g...com>

    On 9 Wrz, 23:42, PB <p...@b...pl> wrote:

    > dobry seks leczy wiekszosc kobiet. Chyba ze tego nie lubia...

    Szczegolnie na siodle er jedynki

    amos

  • 18. Data: 2009-09-10 14:52:43
    Od: "Rafał Morawski" <b...@y...com>

    Użytkownik <r...@v...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
[...]

    sprzedaj motul...

  • 19. Data: 2009-09-10 15:34:47
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' napisał(a):

    > nie po to chlop kupil motur, zeby musial dalej sex uprawiac
    ...z wlasna zonom. ;)

  • 20. Data: 2009-09-10 19:59:33
    Od: Small <d...@a...pl>

    r...@v...pl pisze:
> [...]
    > wielkiej awantury w domu (żona) ale co tam , jestem happy, sprzęt
    > śmiga pięknie , a może macie jaieś sprawdzone przepisy na ułagodzenie
    Nie chce Cie martwic ale moja(zona, nie Suczka) po 7 latach na slowo
    Motocykl dalej reaguje bardzo nerwowo, nawet jak wypowiada je spiker w
    TV, znajomi itp. Ja sie nie odwazam do dzis. Jest juz lepiej, ale zakup
    motocykla odreagowalem rocznym stresem, 2 miesiace wogole nie
    rozmawialismy :) Tak mi sie marzy, ze kiedys razem na wycieczke
    pojedziemy ^^^^

    Small
    GSX750F