  • 1. Data: 2009-09-09 20:36:20
    Temat: Własnie nabyłem R1
    Od: r...@v...pl

    Witam wszystkich,
    właśnie połtorarocznej przerwie zakupiłem kolejną R1 , tym razem z
    rocznika 2006 , trochę póżno w tym sezonie , nie obyło się też bez
    wielkiej awantury w domu (żona) ale co tam , jestem happy, sprzęt
    śmiga pięknie , a może macie jaieś sprawdzone przepisy na ułagodzenie
    małżonki ?
    Pozdrawiam
    RADEK

  • 2. Data: 2009-09-09 20:40:32
    Temat: Re: Własnie nabyłem R1
    Od: zarafiq <z...@p...onet.pl>

    r...@v...pl wrote:
> [...]
    > wielkiej awantury w domu (żona) ale co tam , jestem happy, sprzęt
    > śmiga pięknie , a może macie jaieś sprawdzone przepisy na ułagodzenie

    :)

    Kup jej coś za równowartość tej R1, w ramach tego może niech
    ją wymasują w jakimś SPA. Powinno zadziałać.

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 3. Data: 2009-09-09 20:43:08
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    r...@v...pl pisze:
    >, a może macie jaieś sprawdzone przepisy na ułagodzenie
    > małżonki ?

    Jesli miales przerwe po dzwonie to raczej zalaczyles jej za duzo emocji
    na raz tym zakupem.

    szybko sie nie poprawi, ale poprawi sie szybciej jak postarasz sie o
    troche empatii i sprobujesz pokazac (chcialem napisac udowodnic, ale z
    R1... to mozna tylko dobrze udawac) ze jestes odpowiedzialny i uwazasz
    na siebie.

    Tak czy owak zaakceptuj fakt ze na czas jakis masz przejebane.

    KJ

  • 4. Data: 2009-09-09 21:42:05
    Od: PB <p...@b...pl>

    Wed, 9 Sep 2009 13:36:20 -0700 (PDT), na pl.rec.motocykle,
    r...@v...pl napisał(a):

> [...]
    > wielkiej awantury w domu (żona) ale co tam , jestem happy, sprzęt
    > śmiga pięknie , a może macie jaieś sprawdzone przepisy na ułagodzenie

    dobry seks leczy wiekszosc kobiet. Chyba ze tego nie lubia...

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

  • 5. Data: 2009-09-09 21:55:08
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-09 23:42:05 +0200, PB <p...@b...pl> said:

    > dobry seks leczy wiekszosc kobiet. Chyba ze tego nie lubia...

    A może tak po staropolsku - flaszką?

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 6. Data: 2009-09-09 22:02:43
    Od: "Pink" <p...@o...pl>

    Użytkownik <r...@v...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    śmiga pięknie , a może macie jaieś sprawdzone przepisy na ułagodzenie
    małżonki ?

    zaproś Jej dobre koleżanki i niech te koleżanki troche popieja nad moto i
    troche nad Tobą. Niech sie przejadą z Tobą... Szczęscie znajomych i Jej sie
    udzieli... zobaczysz ;).

    Pozdrawiam
    Pink

  • 7. Data: 2009-09-09 22:46:34
    Od: "michal" <michalkupczyk7@@gmail..com>

> [...]
    >happy,
    >sprzęt śmiga pięknie , a może macie jaieś sprawdzone przepisy na

    Gdyby byly sprawdzone i niezawodne przepisy na ulagodzienie malzonek, wielka
    czworka, BMW i Harley Davidson mieli by dodatkowy rozdzial w User Manual
    :-D

    --
    Michal
    FJS600

  • 8. Data: 2009-09-10 05:26:06
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Pink pisze:
    > zaproś Jej dobre koleżanki i niech te koleżanki troche popieja nad moto i
    > troche nad Tobą. Niech sie przejadą z Tobą... Szczęscie znajomych i Jej sie
    > udzieli... zobaczysz ;).

    stringi, koniecznie niech wezmą stringi, jak będziesz je woził. na na
    stringi nic.

    --
    gildor
    ...już za chwileczkę, już za momencik...

  • 9. Data: 2009-09-10 05:54:09
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

[...]

    Zamontoj kamere, rozpedz sie do czystu i daj to na jutuba - bedziesz slawny
    a zona dumna.

    ;D

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 10. Data: 2009-09-10 06:21:51
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > ...po staropolsku - flaszką?

    sex, flaszką? - to musiał być niezły dzwon :)))

    grzech
    vl800