    From: "qlphon" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Własne dziecko - nauka elektroniki
    Date: Tue, 27 Oct 2009 21:55:03 +0100

    > Mam potomka we wczesnym stadium szkoły podstawowej, garn?cego się do
    > tatusia
    > pracy, lutowania itd. Zacz?łem uczyć assemblera AVR ale powiem szczerze,
    > że po 2 lekcjach, w formie zabawy, nie wiem co dalej :-)
    > Nie wiem czego uczyć i jak bardzo przyciskać.
    > Napisali?my sobie
    >
    > ldi r16,0b11111111
    > out DDRD,r16
    >
    > ldi r16,0b10101010
    > out PORTD,r16
    >
    > no i nie do końca sobie radzę jak to tłumaczyć :-) Zacz?łem z kubeczkiem i
> [...]

    ty na poważnie, czy na zarty?
    moze zacznij od pascala
    albo logo
    niech "zolw" rysuje ladne wzorki na ekranie
    niech narysuje sobie wykres funkcji (to pewnie troszke pozniej)

    potem szybko przejdz na programowanie obiektowe
    i zwykłe wykorzystanie bibliotek napisanych przez tatusia
    a sterujacych silownikami z klocków lego