eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaWłasne dziecko - nauka elektronikiRe: Własne dziecko - nauka elektroniki
  • Date: Tue, 27 Oct 2009 21:05:54 +0100
    From: games <g...@g...home.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Własne dziecko - nauka elektroniki
    References: <hc7i5m$t8s$1@opal.futuro.pl> <h...@p...onet.pl>
    In-Reply-To: <h...@p...onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 212.109.147.62
    Message-ID: <4ae752b1$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1256673969 212.109.147.62 (27 Oct 2009 21:06:09 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 38
    X-Authenticated-User: mt.wirelesslan
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:574388
    [ ukryj nagłówki ]

    Pszemol pisze:
    > "tatko" <t...@n...spam> wrote in message
    > news:hc7i5m$t8s$1@opal.futuro.pl...
    >> Mam potomka we wczesnym stadium szkoły podstawowej, garnącego się do
    >> tatusia pracy, lutowania itd. Zacząłem uczyć assemblera AVR ale powiem
    >> szczerze, że po 2 lekcjach, w formie zabawy, nie wiem co dalej :-)
    >> Nie wiem czego uczyć i jak bardzo przyciskać.
    >> Napisaliśmy sobie
    >>
    >> ldi r16,0b11111111
    >> out DDRD,r16
    >>
    >> ldi r16,0b10101010
    >> out PORTD,r16
    >>
    >> no i nie do końca sobie radzę jak to tłumaczyć :-) Zacząłem z
    >> kubeczkiem i karteczką. Kubeczek to r16, a na kartce napisaliśmy
    >> liczbę....
    >>
    >> Jak uczyć tego pomocyyyyy ? Dziecko nie może załapać abstrakcji ale
    >> znieniać zapalone ledy potrzfi już samo. Czy są jakieś wytyczne od
    >> czego zacząć uczyć, czego itp ?
    >> Przecież nie wyjaśnię liczb szesnastkowych jeżeli nie umie liczyć
    >> normalnie.
    >
    > Tu nie problem w systemie szesnastkowym lecz w rozumieniu
    > pojęć abstrakcyjnych typu "ksiądz" jako "pan w czarnym kitlu"
    > a nie konkretnie "ksiądz Ryszard z czerwonym nosem co na
    > kolędę przyszedł". Czy też pojęć trudnych nawet dla niektórych
    > dorosłych jak pojęcie "zmiennej". Mam koleżankę na kursie
    > komputerowym (trzydzieści parę lat) i nie rozumie pojęcia
    > zmiennej... Ty oczekujesz tego od 8-10 latka... zlituj się :-)



    :):):)

    A ile ma lat ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: