  • 1. Data: 2009-12-23 14:06:25
    Temat: Wlasciciele telefonow z WM to debile to i dostali produkt ...
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Fortunatus to program dla Windows Mobile wart 499 USD, czyli 1461 PLN.
    Po kupieniu programu, aplikacji będzie wyświetlać błękitny diament,
    który będzie przypominać nabywcy, że jest bogaty i nie wie co z
    pieniędzmi robić. Dodatkowo Fortunatus ma wbudowaną funkcję czatu, która
    pozwala komunikować się z innymi bogaczami przez internet.

    Tylko niemowcie ze to podłe jest .... a tak sie smiali z 99USD I am Rich

  • 2. Data: 2009-12-23 14:24:42
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 23 Dec 2009 15:06:25 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Tylko niemowcie ze to podłe jest .... a tak sie smiali z 99USD I am Rich

    999 dolarów, nie 99.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 3. Data: 2009-12-23 14:31:42
    Od: TGor <t...@-...pl>

    Olgierd pisze:

    > 999 dolarów, nie 99.

    Jak widać na załączonym obrazku fanatycznym amatorom iPoo brak nie tylko
    zdrowego rozsądku... ;-)

    TG

  • 4. Data: 2009-12-23 18:30:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Dec 2009 15:06:25 +0100, Jan Strybyszewski wrote:
> [...]
    >pozwala komunikować się z innymi bogaczami przez internet.
    >
    >Tylko niemowcie ze to podłe jest .... a tak sie smiali z 99USD I am Rich

    999.

    I ten na WM cos pozytecznego robi, mozna sobie poczatowac o nowych
    modelach smartfonow, samochodach "sportowych" czy tendencjach na rynku
    akcji :-)

    J.

  • 5. Data: 2009-12-23 20:57:31
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > robić. Dodatkowo Fortunatus ma wbudowaną funkcję czatu, która pozwala
    > komunikować się z innymi bogaczami przez internet.

    Odpowiednik dla iPhona to zapewne iFart Mobile :)

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 6. Data: 2009-12-23 22:29:11
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko niemowcie ze to podłe jest .... a tak sie smiali z 99USD I am
    Rich

    To nie jest podle ale niepokojace jednak ze aplikacje Wozniaka tak
    destrukcyjnie wplywaja na zdolnosc czytania ze zrozumieniem lub chocby
    zapamietania kilku cyfr.
    Wyglada ze smutne ale prawdziwe.
    Pocieszajace zas, ze jednak bzdurne programy pod Win sa dwa razy tansze
    od rownie bzdurnych programow pod Iphona :)
    To kto kupujac takie bzdury jest wiekszym debilem ?
    Bo nie dopisales :)

    pozdrawiam,

  • 7. Data: 2009-12-24 08:44:59
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 23 Gru, 15:06, Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:
    > Wlasciciele telefonow z WM to debile to i dostali produkt ...
    Zabolał wątek o chorych psychcznie posiadaczach iPhonów? :-))
    Pozdr. - J

  • 8. Data: 2009-12-27 14:16:44
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    TGor pisze:

    > Jak widać na załączonym obrazku fanatycznym amatorom iPoo brak nie tylko
    > zdrowego rozsądku... ;-)

    Oczywiscie bo uzytkownicy WM to debile kupujac wyswietlany Diament :)
    Naprawde jestem pod wrazeniem .... logiki od Billa, ucza was tego w
    jakis szkolach ?

  • 9. Data: 2009-12-27 14:18:29
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    cpt. Nemo pisze:

    > To kto kupujac takie bzdury jest wiekszym debilem ?
    > Bo nie dopisales :)

    Nie osmieszaj sie i zajrzyj do polskiego Marketplace.... puzzle na WM
    49zł w Appstore sa po 99centow... Nie badz wiekszym durniem....

    Ale ja rozumiem ... swiat sie wali ... wydalo sie 3kzl za WM to trzeba
    bronic .. do konca ... swojego kub WM

  • 10. Data: 2009-12-27 14:19:10
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Janeo pisze:
    > Zabolał wątek o chorych psychcznie posiadaczach iPhonów? :-))
    > Pozdr. - J

    Zabolal... raczej strasznie mnie bawi... fanatyzm posiadaczy WM...
    ktorzy atakuja produkt ktorego nie uzywaja... to nawet smieszne..