  • Data: 2009-10-06 15:53:58
    Temat: Re: Włamali mi się do garażu i ukradli... (Gdynia)
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "metalbeast" <p...@-...pl> napisał w wiadomości
    news:hafjs1$bl$1@ns.master.pl...

    > uf, przynajmniej tyle... czym był motocykl zabezpieczony?
    > teraz to najpierw zainwestuj w zabezpieczenia garażu (da się jakoś
    > porządnie?)

    Motocykl nie był zabezpieczony. Alarm nie był włączony, blokada na tarczę
    nie założona. Po prostu nie planowali go ukraść.
    Przyszli po drobiazgi.

    Nie zamierzam z garażu robić twierdzy. Mam bramę na pilota i nie planuję
    rezygnować z komfortu zdalnego zamykania na rzecz robienia z garażu sejfu.
    Żal mi kasku i rękawic. W przyszłości nie będę pewnie tego trzymał w garażu,
    ale to całe zmiany, jakie planuję.

    Pech polega na tym, że miałem część "gratów" przenieść do domu, ale pogoda w
    weekend była brzydka i nie chciało mi się łazić.
    Złodziejowi się chciało...

    MN