  • 11. Data: 2018-01-01 19:49:23
    Temat: Re: Wladek
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 01.01.2018 o 18:31, w...@g...com pisze:

    > Dzieki za chec pomocy :). Z masa polaczona jest minusowa elektroda.

    Co to znaczy? Katoda czy anoda? Zmierz, czy fotodioda przewodzi do masy,
    czy od masy. Fotodioda może pracować w obu kierunkach, aplikacja i
    własności obu tych układów są różne.

    P.P.

  • 12. Data: 2018-01-01 22:46:24
    Od: w...@g...com

    On Monday, January 1, 2018 at 12:49:22 PM UTC-6, Paweł Pawłowicz wrote:

    > Co to znaczy? Katoda czy anoda? Zmierz, czy fotodioda przewodzi do masy,
    > czy od masy. Fotodioda może pracować w obu kierunkach, aplikacja i
    > własności obu tych układów są różne.
    >
    > P.P.

    Tu jest ten laser.
    https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&sour
    ce=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjbxeqt3rfYAhVH
    _4MKHeuaD0sQFggpMAA&url=http%3A%2F%2Fwww.laser66.com
    %2Fhtml%2F4146-101S.pdf&usg=AOvVaw36haGqf_RMuRMdsFji
    ZeH9

    Pozdr. Wladek.

  • 13. Data: 2018-01-02 11:05:19
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 01.01.2018 o 22:46, w...@g...com pisze:

> [...]
    _4MKHeuaD0sQFggpMAA&url=http%3A%2F%2Fwww.laser66.com
    %2Fhtml%2F4146-101S.pdf&usg=AOvVaw36haGqf_RMuRMdsFji

    A tu masz książkę o opampach:

    http://chomikuj.pl/Hsilgne33/Dokumenty/OpAmpApplicat
    ions_WalterJung

    Można ją też ściągnąć ze strony AD. W rozdziale 4 jest o wzmacniaczach
    do fotodiod. Ale wobec dziwacznego podłączenia diody w Twoim module
    wykorzystanie zawartych tam informacji może być kłopotliwe.

    P.P.

  • 14. Data: 2018-01-02 11:20:56
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 02.01.2018 o 11:05, Paweł Pawłowicz pisze:

> [...]
    > do fotodiod. Ale wobec dziwacznego podłączenia diody w Twoim module
    > wykorzystanie zawartych tam informacji może być kłopotliwe.

    Właściwie to powinno działać z tak podłączoną diodą. Przetwornik
    prąd/napięcie powinien działać :-)

    P.P.