  • Data: 2016-11-15 22:13:29
    Temat: Re: Włączał się. Re: Ja mam
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rey48"

    > W tym momencie kombi bylo pojazdem włączającym się do ruchu,
    > bo sam z własnej woli, zatrzymał się, warunki ruchu nie zmusiły go do
    > zatrzymania,
    > czyli miał obowiązek udzielić pierwszenstwa wszystkim.
    > ---
    > Mnie też jak tu na kanapie leżę ?

    Nie wiem co lubisz na tej kanapie ? pierwszenstwo ? czy podporzadkowanie ?
    ---
    Nic nie lubię, ja sobie po prostu leżę. Ma obowiązek udzielić wszystkim
    pierwszeństwa (czyli także mnie) czy nie ?

    > Megrims byl uczestnikiem ruchu, bo jego pojazd jechal juz po jezdni.
    > ---
    > Nie, on ciągle włączał się do ruchu. Jakby tamtędy jechały inne pojazdy to
    > nadal musiałby im ustąpić.

    ale nie jechały i nie mial komu ustępować, bo kombi pojechało
    dalej do przodu.
    ---
    No nie, zatrzymało się a następnie zaczęło cofać.