  • Data: 2016-11-16 16:01:00
    Temat: Re: Ja mam ku@#$wa pecha
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > pogadamy jak zrobisz pj... bo wyglada ze to jeszcze przed toba.
    > A moze chodzi o czytanie ze zrozumieniem?
    > ---
    > Ja Ci powiem o co chodzi. Jesteś kompletny dyletantem w dziedzinie
    > prawa i krótkiego przepisu nie ogarniasz. Nie pierwszy raz zresztą.

    Rozumiem.
    Ale mam sposób zeby te kwestie wyjasnic - mam auto ktore chetnie obije po
    tej stronie.
    Powtarzamy manewr i idziemy do sadu? ;-)

    Boszzz, jak taka prosta sytuacja moze budzic jakiekolwiek watpliwości...?
    Kazdy policjant ci powie, ze o ile w gre nie wchodzi nagłe wyjechanie,
    hamowanie z duzej predkosci etc to zawsze bedzie winny ten kto wjezdza w
    drugiego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy