    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wkrętarka aku zasilana z sieci
    Date: Tue, 19 Jan 2016 10:47:36 +0100

    On Mon, 18 Jan 2016 17:18:44 +0100, PeJot
    <P...@n...pl> wrote:
    > Też mi się przydała by wkrętarka sieciowa. Swoją drogą, nikt nie
    > produkuje wkrętarek akumulatorowych z opcjonalnym zasilaczem
    sieciowym
    > zamiast akumulatora ?

    Zastanawiam się czemu były bardziej powszechne wkrętarki aku. Wszyscy
    moi znajomi, którzy od czasu do czasu użyją wkrętarki zamienili (po
    latach męczenia się z akumulatorowymi) na sieciowe. Ze mną włącznie.
    Jak jest potrzebna to aku nie naładowany albo krótko trzyma.

    Sytuacje gdzie tylko akumulatorowa ma zastosowanie to mit, bo aku i
    tak trzeba naładować z sieci, więc sieć i tak musi być przy robocie.
    Nikt przecież nie będzie kupował 20 akumulatorów na okazję roboty
    "bez sieci".
    Plątanie się przewodu to też mit (złej baletnicy...), więc na czym
    polegała wyższość akumulatorowych, że ilościowo królowały na rynku?
    Śmiem twierdzić, że tylko dlatego, że ludzie je (bezmyślnie)
    kupowali. Taki efekt nieuzasadnionej rynkowości produktów de facto
    gorszych i wypierających lepsze nawet jakoś się fachowo nazywa, tylko
    nie mogę.teraz skojarzyć....

    --
    Marek