    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wjechano mi w dupę - muszę szybko podjąc decyzję
    Date: Tue, 23 Nov 2010 21:46:52 +0100

    Sebastian Biały w <news:ich7nr$6ri$1@news.onet.pl>:

    > Zlewam bezpieczeństwo, tylna klapa ma po prostu nie rdzewieć, to samo
    > podłoga.

    Mnie nie rdzewiało, wyciąłeś...

    > 2002. Ja nie wybieram się do ASO tylko do czegoś co nie jest garażem
    > pana Kazia z kubłem szpachli.

    Nie wiem na co czekasz, ale ja następnego dnia Matiza blacharzowi pokazałem
    (sam przyjechał), szwagier nauczony zrobił tak samo.

    > Czego? Ja nie chce na tym zarabiać. Nie mam czasu.

    Pomiędzy straceniem a zarobieniem jest właśnie to "nie mam czasu", tylko, że
    Ty juz ten czas straciłeś, nie dałeś warsztatu dwóch dni na poszukiwanie
    części -- ja miałem wycenę naprawy z warsztatu po 3 dniach, a z PZU po
    tygodniu (w tym sobota i niedziela), szwagier też;P

    > Przeciez nie mam czasu żeby szukać warsztatu który mi to zrobi o 30zł
    > taniej.

    Pisałem o PZU!

    > To znacza ze od pojutrza musze się juz pieprzyć z laweta.

    Będziesz do pracy jeździł SC na lawecie? ;P

    > I jakie ma opcje?

    Za 1400 (już znalazł zderzak i plecionkę) mu to wspomniany wcześniej
    blacharz zrobi -- ale nie trza tyłem Vectry do słońca wystawiać -- tylko to
    samochód z 1989 ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]