  • 151. Data: 2019-04-27 20:25:32
    Temat: Re: Wjazd na rondo.
    Od: <1...@4...202532.invalid> (Tom N)

    Bogobo aka Borygo

    > Każdy wjeżdża swoim pasem nieoznaczonym
    > i ich tory jazdy nie przecinaja się.

    Byś chłopaku nie pił wynalazków to byś bzdur nie pisał...
    Skoro się zderzyli, to znaczy, że tory ruchu były zbieżne.

    I żadne przepisy ani zaklęcia tego nie zmienią ;P

    --
    'Tom N'

  • 152. Data: 2019-04-27 22:15:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 27 Apr 2019 18:24:40 +0200, w <qa1vps$90r$1@news.mixmin.net>, "Bogobo"
    <l...@s...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Przecież ci napisałem jasno, prosto i wyraźnie :
    > pojazdy wjeżdżają na rondo równolegle obok siebie
    > i wjeżdżają na rondo pasami nieoznaczonymi.
    > Każdy wjeżdża swoim pasem nieoznaczonym
    > i ich tory jazdy nie przecinaja się.

    Pas nieoznaczony dotyczy jezdni (pojedynczej), a nie skrzyżowania.
    Poza tym tu są pasy wyznaczone, więc już podwójnie piszesz nie na temat.

    No i nie odpowiedziałeś na pytanie "Co tam pisałeś, że z którego miejsca jezdni
    należy skręcać w prawo?" :P

    PS. Tak, wiem -- karmię trolla :)

  • 153. Data: 2019-04-28 05:47:58
    Od: "Bogobo" <l...@s...pl>

    > Pas nieoznaczony dotyczy jezdni (pojedynczej), a nie skrzyżowania.
    > Poza tym tu są pasy wyznaczone, więc już podwójnie piszesz nie na temat.

    Pas ruchu znajduje się wszędzie tam gdzie może poruszać się pojazd,
    czyli jest na jezdni i na skrzyżowaniu.

    Pojazdy wjeżdżające na rondo najczęściej jadą po pasie ruchu nieoznaczonym.
    W omawianym przypadku pasy oznaczone są na drodze dochodzącej
    do ronda i na rondzie. Wjazd na rondo odbywa się po pasach nieoznaczonych.

  • 154. Data: 2019-04-28 12:59:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 28 Apr 2019 05:47:58 +0200, w <qa37t7$r6u$1@news.mixmin.net>, "Bogobo"
    <l...@s...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Pas ruchu znajduje się wszędzie tam gdzie może poruszać się pojazd,
    > czyli jest na jezdni i na skrzyżowaniu.

    Bzdura. Jeżeli nie masz wyznaczonych, to na skrzyżowaniu masz tory jazdy, a nie
    pasy ruchu.

    > Pojazdy wjeżdżające na rondo najczęściej jadą po pasie ruchu nieoznaczonym.

    Bzdura wynikająca z poprzedniej bzdury.

    > W omawianym przypadku pasy oznaczone są na drodze dochodzącej
    > do ronda i na rondzie. Wjazd na rondo odbywa się po pasach nieoznaczonych.

    A to już bzdura do sześcianu.
    Kto ci takich bzdetów nakładła do głowy.

    PS. No i wciąż nie odpowiedziałeś na pytanie "Co tam pisałeś, że z którego
    miejsca jezdni należy skręcać w prawo?" :P

  • 155. Data: 2019-04-28 14:27:21
    Od: "Bogobo" <l...@s...pl>

    <l...@s...pl> napisał(-a):

> [...]

    > Bzdura. Jeżeli nie masz wyznaczonych, to na skrzyżowaniu masz tory jazdy,

    Pojazdy zawsze, zgodnie z PoRD, poruszają się po pasach ruchu,
    także na skrzyżowaniu. Tory to są dla tramwajów.

    > "Co tam pisałeś, że z którego
    > miejsca jezdni należy skręcać w prawo?" :P

    Nic o tym nie pisałem.

  • 156. Data: 2019-04-28 16:59:41
    Temat: Re: Wjazd na rondo. Pasy nieoznaczone.
    Od: "Bogobo" <l...@s...pl>

    > Jakim swoim pasem, skoro linie sie urywaja jeszcze przed wjazdem,
    > a w ogole to na wjezdzie sa dwa pasy, a na obwodzie 3.
    > To jak biegna "swoje pasy" ?
    >
    > J.

    Linie się urywają, ale pasy biegną dalej jako nieoznaczone.
    Pasy nieoznaczone biegną równolegle obok siebie (przylegają
    do siebie), możliwie blisko prawej krawędzi jezdni.

  • 157. Data: 2019-04-29 00:45:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 28 Apr 2019 14:27:21 +0200, w <qa4682$m4h$1@news.mixmin.net>, "Bogobo"
    <l...@s...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Pojazdy zawsze, zgodnie z PoRD, poruszają się po pasach ruchu,
    > także na skrzyżowaniu. Tory to są dla tramwajów.

    To słabo czytałeś, bo o torach jazdy też tam jest.

    > Nic o tym nie pisałem.

    Pisałeś, że skręcający w prawo ma manewr wykonać z prawej strony jezdni.

  • 158. Data: 2019-04-29 11:26:20
    Temat: Re: Wjazd na rondo. Tory jazdy.
    Od: "Bogobo" <l...@s...pl>

    > To słabo czytałeś, bo o torach jazdy też tam jest.

    Nie, nic nie ma.
    Sprawdź w aktualnym PoRD.

  • 159. Data: 2019-04-29 12:57:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 29 Apr 2019 11:26:20 +0200, w <qa6g0m$51e$1@news.mixmin.net>, "Bogobo"
    <l...@s...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, nic nie ma.
    > Sprawdź w aktualnym PoRD.

    Jak poszukasz to znajdziesz.
    Napisz lepiej co w kodeksie piszę o skręcaniu w prawo. Z której strony jezdni
    można go wykonać?

  • 160. Data: 2019-04-29 15:16:10
    Od: "Bogobo" <l...@s...pl>

    <l...@s...pl> napisał(-a):

    > Jak poszukasz to znajdziesz.

    Ja szukałem i w PoRD niczego nie ma o torach jazdy.
    Podaj numer artykułu w którym to jest.