  • 161. Data: 2019-04-29 15:27:43
    Temat: Re: Wjazd na rondo. Tory jazdy.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 29 Apr 2019 15:16:10 +0200, w <qa6tgv$sb6$1@news.mixmin.net>, "Bogobo"
    <l...@s...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Ja szukałem i w PoRD niczego nie ma o torach jazdy.
    > Podaj numer artykułu w którym to jest.

    Szukaj po stringu.
    No i jakie to ma znaczenie skoro w prawo można skręcać tylko z prawej strony
    jezdni?

  • 162. Data: 2019-04-29 15:38:14
    Temat: Re: Wjazd na rondo.
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 26 kwietnia 2019 08:52:42 UTC-5 użytkownik Bogobo napisał:
    > Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    75y,41.86h,92.16t/data=!3m7!1e1!3m5!1s1tAsDUUTBWC-nu
    gQgkK4Bw!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3
    D1tAsDUUTBWC-nugQgkK4Bw%26output%3Dthumbnail%26cb_cl
    ient%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h
    %3D100%26yaw%3D243.26442%26pitch%3D0%26thumbfov%3D10
    0!7i13312!8i6656?hl=pl

    ,75y,41.86h,92.16t/data=!3m6!1e1!3m4!1sM8Y7CWiErWvJP
    SRR9o-Hag!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    > Jeżeli wjeżdżają na rondo równo obok siebie to nie może być tak,
    > że nagle znajdą się na tym samym pasie, bo każdy z nich wjeżdża
    > na rondo swoim, oddzielnym, nieoznaczonym pasem.
    > Jeżeli zderzą się, to jeden z nich nieprzepisowo zmienił pas.
    >
    > Policja, przy orzekaniu, przede wszystkim ocenia kto miał pierwszeństwo.

    Pasy na rondzie sa prostopadle do wjazdow. Daj se spokoj...

  • 163. Data: 2019-04-29 16:02:50
    Temat: Re: Wjazd na rondo. Pasy nieoznaczone.
    Od: "Bogobo" <l...@s...pl>

    ps.com...
> [...]

    ,75y,41.86h,92.16t/data=!3m6!1e1!3m4!1sM8Y7CWiErWvJP
    SRR9o-Hag!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    > Pasy na rondzie sa prostopadle do wjazdow.

    Ale pojazdy wjeżdzają na rondo pasami nieoznaczonymi.

  • 164. Data: 2019-04-29 16:06:39
    Od: <2...@2...160640.invalid> (Tom N)

    r...@k...pl w

    > Szukaj po stringu.

    Sam szukaj, skoro nie potrafisz podać, to znaczy żeś IDIOTA!

    > No i jakie to ma znaczenie

    Oho... Zaczyna się wycofywanie raczkiem...

    > skoro w prawo można skręcać tylko z prawej strony
    > jezdni?

    Kłamiesz!

    --
    'Tom N'

  • 165. Data: 2019-04-29 16:09:39
    Od: "Bogobo" <l...@s...pl>

    <l...@s...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Ja szukałem i w PoRD niczego nie ma o torach jazdy.
    > Podaj numer artykułu w PoRD w którym to jest.

    Szukałem i nie znalazłem.
    Ty podaj nr artykułu w PoRD, bo twierdzisz że to jest w PoRD.

  • 166. Data: 2019-04-29 20:48:22
    Temat: Re: Wjazd na rondo. Kto ma pierwszeństwo ?
    Od: t-1 <t...@d...pl>

    W dniu 2019-04-21 o 00:33, Bogobo pisze:
    > Wjazd na rondo. Kto ma pierwszeństwo ?

    Zawsze ty.
    Inni gdy ciebie nie ma w pobliżu.

  • 167. Data: 2019-04-29 22:41:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 29 Apr 2019 16:06:39 +0200, w
    <1...@i...dyndns.org.invalid.19
    0429.invalid>,
    <2...@2...160640.invalid> (Tom N) napisał(-a):

    > r...@k...pl w

    > Sam szukaj, skoro nie potrafisz podać, to znaczy żeś IDIOTA!

    Znasz definicją słowa idiota? Nie znasz. Idiota to ktoś kto tego nie zna.
    Czyli ty, kretynie.

    > Oho... Zaczyna się wycofywanie raczkiem...

    Nie chce mi się szukać dla kogoś kto co chwila zmienia wersję, aby pasowała do
    tego teorii.

    > Kłamiesz!

    2. Kierujący pojazdem jest obowiązany zbliżyć się:
    1) do prawej krawędzi jezdni - jeżeli zamierza skręcić w prawo;

    Tym posługiwał się przedpiśca argumentując, że skręcający w prawo ma zająć
    prawy pas.

    Ale żeś kretyn, to nie zauważyłeś...

  • 168. Data: 2019-04-30 01:04:30
    Od: "Bogobo" <l...@s...pl>

> [...]

    > Czyli ty, kretynie.

    > Nie chce mi się szukać dla kogoś kto co chwila zmienia wersję, aby

    Przecież swoich torów jazdy nie musisz szukać, wystarczy,
    że użyjesz stringa - sam to napisałeś.

    Żadnej wersji nie zmieniam. Moja wersja jest ciągle ta sama - pasy
    nieoznaczone.
    To ty wymyślasz jakieś tory jazdy i nie potrafisz tego udowodnić PoRD.

> [...]
    > 1) do prawej krawędzi jezdni - jeżeli zamierza skręcić w prawo;

    > Tym posługiwał się przedpiśca argumentując, że skręcający w prawo ma zająć

    Ale żeś kretyn, to nie zauważyłeś, że zacytowałeś PoRD, nakazujące
    zajęcie prawego pasa.

    Używałeś swojego stringa, żeby to znaleźć ?

  • 169. Data: 2019-04-30 10:42:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 30 Apr 2019 01:04:30 +0200, w <qa7vuh$v6a$1@news.mixmin.net>, "Bogobo"
    <l...@s...pl> napisał(-a):

    > Ale żeś kretyn, to nie zauważyłeś, że zacytowałeś PoRD, nakazujące
    > zajęcie prawego pasa.

    Tak. Przed skrętem idioto.

  • 170. Data: 2019-04-30 18:50:56
    Od: <5...@7...185056.invalid> (Tom N)

    r...@k...pl w

    > Mon, 29 Apr 2019 16:06:39 +0200, w
    > <1...@i...dyndns.org.invalid.19
    0429.invalid>,

    > Znasz definicją słowa

    Czyli nie potrafisz podać.

    > idiota? Nie znasz. Idiota to ktoś kto tego nie zna.

    Coś się zapętliłeś.

    > Czyli ty, kretynie.

    I to bardzo się zapętliłes.

    > Nie chce mi się szukać

    Czyli jednak nie znasz, ale bzdury wypisujesz...

    ^^^
    >>> jezdni?

    > 2. Kierujący pojazdem jest obowiązany zbliżyć się:
    > 1) do prawej krawędzi jezdni - jeżeli zamierza skręcić w prawo;
    > Tym posługiwał się przedpiśca

    Ja odnoszę sie do twoich wypocin, które są wierutnym kłamstwem

    --
    'Tom N'