  • Data: 2019-06-02 17:57:44
    Temat: Re: Wjazd na rondo.
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bogobo" <l...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:qcfluh$86u$2@news.mixmin.net...
    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Oglądam STOP Drogówka TV4 i mam inne wnioski.
    > Kolizje i wypadki nie powstają z powodu "nie kumania
    > i interpretacji". Powodem jest zwykłe gapiostwo, przemęczenie,
    > bezmyślność. Bardzo często jest najechanie na tył poprzednika,
    > wymuszenie pierwszeństwa z powodu braku widoczności (parkujące
    > pojazdy), wymuszenie pierwszeństwa przy zmianie pasa ruchu,
    > najechanie na pieszego idącego po przejściu, itp.
    > W tym programie nie ma nadmiernej prędkości
    > ponieważ policja przyjeżdża i pojazdy stoją.

    A ja oglądam codziennie na drodze i wiem co piszę. W PoRD nie ma kolizji.
    Nie każde złamanie prawa kończy się wypadkiem. Nie kumają podstawowych
    zagadnień. Jazda po bielutkiej odnowionej "wysepce" nie jest efektem
    zmęczenia tylko bezczelnego hurtowego olewania PoRD, cwaniaczenia. Brak
    zatrzymania "na zielonej strzałce" wynika przede wszystkim z ignorancji.
    Dowodem jest to, że matoł jeszcze potrafi zatrąbić na tego, który się
    zatrzymał (np. na mnie). Bezmyślność jest zawsze. Trzymanie nogi na hamulcu
    podczas stania w korku jest bezmyślnością. Każdy trzyma!

    neelix