  • Data: 2011-12-08 22:33:51
    Temat: Re: Wjazd na A2 w okolichach ?wiebodzina
    Od: "Paweł Kajak" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:jbppu9$gl7$1@news.icpnet.pl...
    > Masz na stronie A2 napisane jak byk ze nie czynne a głupie pytania
    > zadajesz

    Moje pytanie dotyczyło tego, czy można w okolicach Świebodzina wjechać na
    autostradę A2 w stronę Świecka.
    Miejscowi wiedzą, czy oprócz węzła z drogą 3 są w okolicy jakieś inne
    wjazdy.
    Oczekiwałem odpowiedzi typu "pojedziesz ze Świebodzina w stronę Świecka i
    koło np Łagowa masz wjazd na autostradę" czy "Możesz pojechać do Torzymia i
    tam wskoczyć na autostradę" lub innej KONSTRUKTYWNEJ odpowiedzi.
    Czy teraz pojąłęś o co mi chodzi?
    Nie ma głupich pytań ...

    Nadal nie pozdrawiam

    Paweł Kajak