  • 11. Data: 2013-12-10 14:11:14
    Temat: Re: Wjazd do Berlina - zielona karta
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Budzik nabazgrał(a):

    > Osobnik posiadający mail s...@a...unknown.hehe napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:
    > Rozumiem, czyli moge spokojnie wjezdzac do centrum?
    > Planowalismy wjechac i poruszać się samochodem (jak rozumiem, to tam jest
    > potrzebny ten ekoeko :) ale moze rzeczywiście tak zrobimy jak piszesz.

    Masochista, dużo lepiej, taniej, szybciej jest metrem

  • 12. Data: 2013-12-10 14:30:55
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 10.12.2013 11:27, Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail c...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Oczywiście.
    > Dlatego pytalem, gdzie w niedziele rano moge podjechac, zeby kupic.
    > Bo coś musze wpisac w GPS - Berlina nie znam w ogole! :)

    > Obgadamy to ze znajomymi. Jedziemy w 6 osób wiec myslelismy, ze autem
    > bedzie najwygodniej, ale jezeli tam jest tak korkowo, ze nawet w niedziele
    > rano trzeba stac, to pewnie warto zrobic takajak mowicie.
    > Dzieki.

    W niedziele jest luzik na drogach, ale tez wszystkie serwisy zamkniete.
    Plakietka jest na scisle centrum - naprawde musisz tam jechac?

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 13. Data: 2013-12-10 15:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > można było
    > kupić przy innej okazji wcześniej - w jakimkolwiek niemieckim wydziale
    > komunikacji

    Ale ja nie bywam w Niemczech regularnie...
    Ba, w ogóle nie bywam :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 14. Data: 2013-12-10 15:57:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > W niedziele jest luzik na drogach, ale tez wszystkie serwisy zamkniete.
    > Plakietka jest na scisle centrum - naprawde musisz tam jechac?

    W sumie to nie wiem. :)
    Ja jestem tylko driver, wycieczke planuje ktos inny.
    Jedziemy coś tam zobaczyć, organizator wspominal o zwiedzaniu Bundestagu i
    podejrzewam ze to jest nasz pierwszy cel.
    A co dalej - zaraz sie dowiem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 15. Data: 2013-12-10 17:25:57
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Budzik wrote:

    > Ja jestem tylko driver, wycieczke planuje ktos inny.
    > Jedziemy coś tam zobaczyć, organizator wspominal o zwiedzaniu
    > Bundestagu i
    > podejrzewam ze to jest nasz pierwszy cel.

    A macie rezerwacje na kopułę?
    Bo jak nie, to tylko postoicie sobie w kolejce.

  • 16. Data: 2013-12-10 18:36:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail s...@a...unknown.hehe napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Rozumiem, czyli moge spokojnie wjezdzac do centrum?

    Formalnie nie możesz.
    Jak będziesz miał pecha to bekniesz.
    Jedź autostradą śródmiejską, tam gdzie ograniczenia nie obowiązują i
    zaparkuj gdzieś poza centrum, jak już masz jeździć zbiorkomem, to przecież
    bez różnicy.

  • 17. Data: 2013-12-10 19:36:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A macie rezerwacje na kopułę?
    > Bo jak nie, to tylko postoicie sobie w kolejce.

    ZTCW Mamy :)
    ZTCW bo, tak jak mowiłem, ktoś inny planuje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 18. Data: 2013-12-11 10:54:46
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Budzik" wrote in message news:09122013.190BFE38@budzik61.poznan.pl...

    > Jade do Berlin i, jak się dowiedziałem, potrzebuje zieloną kartę, zeby
    > wjechac do centrum.
    > Wyczytalem, ze mogę zrobić to przez internet ale na to potrzeba 2 tyogdnie
    > a tyle nie mam bo jade w weekend a konkretnie w niedzielę.

    > Możecie poradzić jak załatwic to najwygodniej?
    > Kupić gdzieś na miejscu? Gdzie? (przypominam, niedziela, bede tam pewnie
    > około 9-10)

    Najtaniej na miejscu, w niedziele bez szans (jak już tu napisano), przez net
    w PL też drogo.
    Sprawdź na stronie: http://dekra.pl/Map/4/5 (dobrze pamiętam, że Poznań?),
    gdzie można załatwić nalepkę 'od ręki' (w moim przypadku 'od ręki' trwało
    prawie godzinę - w centrali Mercedesa w DC). Cena oscyluje wokół 80 zł, ale
    jak ktoś musi w niedzielę pojeździć po mieście (tak jak ja), to jest to
    jakieś rozwiązanie.

    --
    Axel

  • 19. Data: 2013-12-11 19:54:31
    Od: Piękny Marian postrach dziewic <piekny_marian@nie_ma_maila.pl>

    W okolicach Berlina taką naklejkę uprawniającą do wjazdu do umwelt
    zone (tzw ekologiczną) kupisz na stacji diagnostycznej (?) Dekry przy
    14 zjeździe z ringu (obwodnicy Berlina, czyli A10), niestety w
    niedziele nie pracują i wątpie żebyś gdziekolwiek to załatwił. Nie
    podam Ci nazwy ulicy, ale jadąc od Świecka trzymasz kierunek Hannover
    (czyli objeżdżasz Berlin dołem), zjeżdżasz z ringu 14 zjazdem,
    ślimakiem na górę w prawo i w pierwszą w prawo pomiędzy hale (jest tam
    kilka firm). Dekra jest obok serwisu Scanii, jak już będziesz jechał
    pasem do zjazdu, to będziesz między budynkami widział duży napis
    Scania po prawej, kieruj się na tą halę. Jak wjedziesz na plac to się
    połapiesz gdzie dokładnie się kierowcać, widać logo Dekry. Nie
    pogubisz się, bardzo łatwo trafić i w dobrym miejscu, dość blisko
    wjazdu na ring od strony Świecka (chyba 6 zjazdów jeśli dobrze
    pamiętam). Zjazdy w niemczech masz czytelnie oznaczone cyfrą w kółku.
    Kupowałem tam Umwelta, całość trwała może 5 minut: sprawdzenie na
    podstawie dowodu rejestracyjnego (rocznik) i tabelki jaką normę
    spełnia auto, skasowanie kilku euro i wpisanie na naklejkę numeru
    rejestracyjnego.

  • 20. Data: 2013-12-12 21:46:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Piękny Marian postrach dziewic piekny_marian@nie_ma_maila.pl ...

> [...]
    > zone (tzw ekologiczną) kupisz na stacji diagnostycznej (?) Dekry przy
    > 14 zjeździe z ringu (obwodnicy Berlina, czyli A10), niestety w

    Dziekuje wszystkim za odpowiedzi.
    niestety wyjazd stanął pod znakiem zapytania z powodu choroby jednego z
    uczestników.
    Ale na przyszłośc bede juz wiedział i załatwie to za wczasu.