  • 1. Data: 2010-06-08 17:56:09
    Temat: Witam sie i pytam (XT)
    Od: Rafał 49 H <r...@g...com>

    Witam
    Nazywam się Rafał, jestem z Wawki, odm niedawna smiagam XT660 2007
    Ponieważ jestem totalnym lamusem jesli chodzi o obsługę, pytam
    uprzejmie skąd wziąć taką zwykła instrukcję obsługi, bo nie mam (jaki
    olej lać, jaki luz łańcucha, co ile przeglądy itp)
    W allegro są tylko instrukcje napraw - drogie i w większości w obcych
    mowach
    Dziękuję za pomoc,
    Rafał
    r...@g...com

  • 2. Data: 2010-06-08 18:01:29
    Temat: Re: Witam sie i pytam (XT)
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-06-08 19:56, Rafał 49 H pisze:
> [...]
    > uprzejmie skąd wziąć taką zwykła instrukcję obsługi, bo nie mam (jaki
    > olej lać, jaki luz łańcucha, co ile przeglądy itp)

    Najlatwiej isc do salonu Jamaszy i poprosic.
    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2010-06-08 18:28:59
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał 49 H" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
> [...]
    > olej lać, jaki luz łańcucha, co ile przeglądy itp)
    > W allegro są tylko instrukcje napraw - drogie i w większości w obcych

    Na początek to se googla uruchom. Tu masz po italiansku:
    http://diplodocs.pl/instrukcja-obslugi-uzytkowania/Y
    AMAHA/XT660-2006-_I

    --
    Grzybol