  • 1. Data: 2010-08-08 12:17:43
    Temat: Witam. Proszę o pomoc.
    Od: Kometa <g...@g...com>

    Cześć. Jakiś tydzień lub dwa temu ktoś przejął moje konto facebook.
    Padłam ofiarą phishing-u. Na facebooku zdarza się to często ( ok. 1/7
    użytkowników pada ofiarą ). Wpisałam jak zwykle hasło, robiłam
    wszytsko według instrukcji. Wpisałam wyraz z ramki, podałam e-mail.
    Kolejnym krokiem aby odzyskać konto, jest tak zwany kod
    bezpieczeństwa. Wysłano mi go na skrzynkę gmail, jednak nie dostałam
    go. Próbowałam jeszcze raz , i jeszcze raz i jeszcze ze sto razy, ale
    za żadne skarby kod bezpieczeństwa nie dochodzi do mojego gmaila. Nie
    wiem co robić, to jedyny sposób, aby odzyskać facebooka. Liczę na
    waszą pomoc ;) Dziękuję z góry !

    Gabi.

  • 2. Data: 2010-08-08 13:10:34
    Temat: Re: Witam. Proszę o pomoc.
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    W dniu 2010-08-08 14:17, Kometa pisze:
> [...]
    > za żadne skarby kod bezpieczeństwa nie dochodzi do mojego gmaila. Nie
    > wiem co robić, to jedyny sposób, aby odzyskać facebooka. Liczę na

    Sprawdź folder ,,spam" lub ,,niechciane"
    Chyba że ktoś po wejściu na twoje konto FB zmienił tam adres email (o ile jest taka
    możliwość) to
    już raczej po ptokach