  • 11. Data: 2014-02-03 22:10:57
    Temat: Re: Witam. Broblem ze skuterem ;/
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-03, sokl <kamil121-121@_NOSPAM_o2.pl> wrote:
    > Widzę ze tutaj same nie do rozwoje !

    Zga dza siem, tu som sa me nie do ro zwoje, nie to co uzytko wnicy sikacz.pl.

  • 12. Data: 2014-02-03 22:16:07
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Widzę ze tutaj same nie do rozwoje !
    Fakty cznie, same dorozwoje siedzą na sikaczu.pl. :)
    WOJO

  • 13. Data: 2014-02-03 22:42:49
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    sokl <kamil121-121@_NOSPAM_o2.pl> wrote:

    >Widzę ze tutaj same nie do rozwoje !

    "Greni małopoleśny te przezławskie tryżmy..."

    - że aż zacytuję Wieszcza
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 14. Data: 2014-02-03 22:55:31
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Jacot" napisał

    > "Greni małopoleśny te przezławskie tryżmy..."

    "Aż bamba się odmurczy i goła powróci..."
    :)

    --
    Hinek

  • 15. Data: 2014-02-03 23:17:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-03, Hinek <h...@f...pl> wrote:
    > Użytkownik "Jacot" napisał

    > "Aż bamba się odmurczy i goła powróci..."
    >:)

    Ziomki oczo wam choci, co to za jezyka?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2014-02-03 23:31:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 03.02.2014 22:07, sokl pisze:
    > Widzę ze tutaj same nie do rozwoje !
    >
    > --

    Na 'sikaczu'? Na to wygląda...

    Pozwolę sobie wyłamać się i spróbować przemówić do ciebie otwartym
    tekstem, bo na metafory i aluzje jesteś odporny jako ten beton szary.

    W skrócie chodzi o to, że bełkoczesz jak naćpany gimbus, co jest
    niestety charakterystyczne dla użytkowników ścigacz.pl, sprawiających w
    dużej części wrażenie tępych leni, którzy nie potrafią poprawnie
    korzystać z usenetu i tylko zaśmiecają go za pośrednictwem kalekich bramek.

    Inni czytelnicy niniejszej grupy dyskusyjnej chcieli ci delikatnie ;->
    zwrócić uwagę, że straszliwie kaleczysz język i nie zamierzają nawet
    próbować ci pomóc póki nie nabierzesz ogłady i nie zaczniesz poprawnie
    stosować zasad pisowni oraz gramatyki.

    Te raz jas ne gim bu sie ?

  • 17. Data: 2014-02-03 23:46:41
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "AZ" napisał

    > Ziomki oczo wam choci, co to za jezyka?

    Samoćpaku mimajki...

    --
    Hinek

  • 18. Data: 2014-02-04 12:48:36
    Od: Szymon Machel <s...@g...com>

    W dniu 2014-02-03 23:17, AZ pisze:

    > Ziomki oczo wam choci, co to za jezyka?

    Hej
    Wydaje mi się, że to ma coś wspólnego z Elektrybałtem
    Trurla :-)
    Szymon

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 19. Data: 2014-02-04 13:04:50
    Od: MrGlub <g...@g...com>

    Szymon Machel <s...@g...com> wrote:

    > Hej
    > Wydaje mi się, że to ma coś wspólnego z Elektrybałtem
    > Trurla :-)

    Karkulowsiał zwartusiał! Ratuwsianku! Bożywsio
    --
    NC700XD

  • 20. Data: 2014-02-04 14:09:25
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 03-02-2014 23:31, Andrzej Lawa pisze:

    > Pozwolę sobie wyłamać się i spróbować przemówić do ciebie otwartym
    > tekstem, bo na metafory i aluzje jesteś odporny jako ten beton szary.
    Endrju, szkoda prądu.
    ;)

    --
    pozdr