  • 1. Data: 2009-03-18 09:46:06
    Temat: Wirtualna toaletka
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Czy jest jakiś plugin na wzór tych wszystkich skarbów, które zajmują
    kobietą 9/10 szafek w łazience? Przydałby mi się taki do szopa :)
    A tak serio potrzebowałbym czegoś wygodnego do podkładów i regulacji
    włosków wszelakich.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2009-03-18 10:54:34
    Temat: Re: Wirtualna toaletka
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Janko Muzykant napisał(a)
    > Czy jest jakiś plugin na wzór tych wszystkich skarbów, które zajmują
    > kobietą 9/10 szafek w łazience?

    Czytam to zdanie po raz któryś z rzędu i nie mogę zrozumieć o co w nim
    chodzi. :(
    Skarby zajmujące się kobietami i szafkami? Zajmują się kobietami na
    szafkach?
    Chodzi o urządzanie łazienek? To chyba nie ta grupa...

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 3. Data: 2009-03-18 11:02:56
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > szafkach?
    > Chodzi o urządzanie łazienek? To chyba nie ta grupa...

    Zapewne chodzi o plugin do retuszowania zdjęć na wzór toaletki, chcesz
    pogrubić rzęsy, to wybierasz jakiś wirtualny tusz do rzęs i pgrubiasz, to
    zamo z pomadkami i ustami itd. Ale jak na Janko Muzykanta to dość dziwne
    pytanie. Może jakiś troll atakuje. :)

  • 4. Data: 2009-03-18 11:16:11
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marcin Wasilewski napisał(a):

> [...]
    > zamo z pomadkami i ustami itd. Ale jak na Janko Muzykanta to dość dziwne

    Och. No fotografujesz Baske z klatki B, a na odbitce wychodzi Salma
    Hayek ;) albo, w wersji crackowanej Antonio Banderas ;P

    j.

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania

  • 5. Data: 2009-03-18 11:23:55
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Akarm pisze:

> [...]
    > szafkach?
    > Chodzi o urządzanie łazienek? To chyba nie ta grupa...

    Nie znasz kobiet? :)
    O czymś takim myślę (choć to akurat w wersji niełazienkowej):
    http://tbn0.google.com/images?q=tbn:YAdAkMEXJz3HvM:h
    ttp://www.dcdpaznokcie.pl/zdjecia_produkty/produkt_0
    01725_duzy.jpg

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nie jestem fotografem, nie ograniczam się/

  • 6. Data: 2009-03-18 11:25:15
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    januszek pisze:

    > Och. No fotografujesz Baske z klatki B, a na odbitce wychodzi Salma
    > Hayek ;) albo, w wersji crackowanej Antonio Banderas ;P

    Dokładnie. Takie zlecenia czasem.
    Wiecie, nie ma nic gorszego jak przerabianie faceta, co właśnie robię i
    stąd moje pytanie na początku...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /terroryzm - wiem co to, kiedyś mi strona nie działała.../

  • 7. Data: 2009-03-18 11:25:25
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    Akarm pisze:
> [...]
    > szafkach?
    > Chodzi o urządzanie łazienek? To chyba nie ta grupa...

    chodzi o retusz aby kobietana zdjęciu była piękniejsza
    Janko szuka narzędzi aby poprawic na zdjęciu urodę kobiet.

    pozdrawiam
    Andrzej

  • 8. Data: 2009-03-18 11:34:25
    Od: Marx <M...@n...com>

    Janko Muzykant pisze:

    > Dokładnie. Takie zlecenia czasem.
    > Wiecie, nie ma nic gorszego jak przerabianie faceta, co właśnie robię i
    > stąd moje pytanie na początku...

    bawilem sie takim softem, "portrait professional" czy jakos tak
    no nie powiem, wychodza niezle potworki...
    Marx

  • 9. Data: 2009-03-18 11:41:22
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Anjay napisał(a)
    > chodzi o retusz aby kobietana zdjęciu była piękniejsza
    > Janko szuka narzędzi aby poprawic na zdjęciu urodę kobiet.

    Domyślam sie tego z dalszej części wypowiedzi, ale co do tego mają szafki?
    Po prostu nie mogę zrozumieć pierwszego zdania. Skarby, które zajmuja się
    kobietą w 9/10 szafek w łazience. O co chodzi z tym zajmowaniem się
    kobietami? Kto ma sie zajmować? A co do tego mają szafki? I jak to powiązać
    z retuszem?

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 10. Data: 2009-03-18 11:47:34
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Akarm pisze:

> [...]
    > zajmuja się kobietą w 9/10 szafek w łazience. O co chodzi z tym
    > zajmowaniem się kobietami? Kto ma sie zajmować? A co do tego mają

    He, widzę że muszę... encyklopedycznie :)
    Typowe szafki (szufladki, półeczki itp) w typowej łazience typowej
    kobiety zawierają bardzo dużo rzeczy takich jak na obrazku niżej:
    http://tbn0.google.com/images?q=tbn:YAdAkMEXJz3HvM:h
    ttp://www.dcdpaznokcie.pl/zdjecia_produkty/produkt_0
    01725_duzy.jpg

    Nie wiem natomiast skąd wziąłeś jakieś zajmowanie się kobietami, ani kto
    to ma robić, ani jak to powiązać z szafkami i retuszem :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /w niebie każdy będzie miał iphona, ipoda i ibooka/