    From: J K <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Wirtualna karta muzyczna dla krosowania VoIP
    Date: Tue, 27 Mar 2012 07:36:42 -0700 (PDT)

    > Inna sprawa, ze sporo ludzi ma net z TPSA, albo na tepsianej linii -
    > wtedy ci ludzie w zasadzie sa skazani na posiadanie niepotrzebnej uslugi
    > telefonii POTS - gdyz rezygnacja oznaczalaby koniecznosc ponoszenia
    > oplaty dodatkowej wyzszej niz najtanszy abonament.
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Wlasnie jakosc transmisji.

    Wiem i moi znajomi za granica sa rowniez w szoku jezeli dzownie do
    nich na telefony GSM a nawet jezeli dzwonie do komercyjnych rozglosci
    radiowych (bez nazw) to nie raz nie dwa redaktorek powiedzial - 'o
    jakie dobre lacze".

    Ludzie nie sa skazani na TP czy netie.Przykladowo mieszkajac w duzych
    miastach "blokach" jest kablowka tak?
    a co za tym idzie broadband - ADSL itd.
    Na wsiach - sa mlodzi ludzie berzedsiebiorczy co oferuja sieci WiFI
    ale te na pasmie 5 GHz - smiga to dobrze i niezaleznie od pogody.
    My sami jako rodzina uzywamy trzech niezaleznych telefonow VOIP -
    koszt (PRE PAIDA) nie przekrasza 20 zl/miesiac.
    A i nie raz odbieralem polaczenie na poddaszu tam gdzie pracuje -
    Chodz chlopie na dol bo obiad stygnie:D wszsytko ze free.
    Sadze ze ludzie nie maja swiadomosci istnienia takiego czegosc dlatego
    nadal placa abonament monopolista.

    t.